بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

هزارتاحرفه نگفته

1391/9/28 0:30
نویسنده : الهام
213 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک من حالا دیگه حسابی شیطون شده عزیزه دلم اصلا غذاخوب نمی خوره وفکرکنم ضعیف هم شده

اماامروزخیلی دخمل ماهی بوده این قدرکه دلم واسش سوخت کلی072.gifاگرامشب غذاهم خوب خورده بودی دیگه میشدی بهترین دختردنیاقربونت برم غذابخوری نخوری عزیزه دل من هستی اگه میگم خوب غذابخورواسه اینکه سالم باشی

به غیرازاینکه این روزهامرتب تاتی می روی دشمن کامپیوتروکتاب هم هستی تامن میام سرکامپیوترفوری تو هم می خواهی بیایی هیچ جوره هم راضی نمی شی کتاب که دیگه نگو داری خودت بازی می کنی ها تامن کتاب بازمی کنم بخونم فوری میایی که کتاب روبگیری 14.gifخوب منم ازترس اینکه کتاب هاپاره نشوند  بی خیال می شوم  دیگه

دلم می خواهد فردا غذا خوب بخوری جونه دلم دوست دارم وعاشقتم

بهینابیامنوبخور

بهینابیامنوبخور14.gifببین من دوست دارم پس بیامنوبخور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 8:02
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
پویا تم
28 آذر 91 10:04
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد و جشن دندونی وشب یلدا با عکس های کوچولوتون به وبلاگم سر بزنید