بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

بهینای من

1391/9/30 1:30
نویسنده : الهام
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جینجیلی منBoBo NiNi Mouse emoticon

قربونت برم یلدات مبارک اولین یلدای دخملم مبارک فرشته من دلم می خواهد تا آخرین روز عمرم هر روز به خاطرداشتنت ازخداتشکرکنم خدایا ممنونم -----------

دیگه حسابی چهاردست وپامیری وازدست گرفتن  وبلند شدنم که نگو  حسابی هم شیطونی می کنی والبته همچنان غذانمی خوری ولی عاشق موزی تحت هرشرایطی موز که می بینی ساکت می شینی وموزت راتاآخرش می خوری فدای موزخوردنت خیلی دوست دارم

         

دلم می خواست الان عکس دندونات را می گذاشتم ولی هنوزنتونستم از دندونای خوشگلت عکس بگیرم فندقی من این عکس ها مال قبله ولی خوب باز هم کاچی بهترازهیچی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عاطفه
2 دی 91 22:46
اولین یلدات مبارک خانم خانما.....دوست دارم و دل تنکتم عزیزم.