بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

بهیناوشبهای بد

1391/10/16 22:55
نویسنده : الهام
172 بازدید
اشتراک گذاری

بهینا خانوم فردا٩ ماهش تمام ومیشه ١٠ ماهه totalgifs.com profissoes gif gif palhaco_equilibrista.gifولی دوشبه نارومی میکنه پریشب که اصلانخوابیدی وبعدهم که خوابیدی ساعت ٤صبح بیدارشدی وتا ٨صبح کارت شده بود٥دقیقه می خوابیدی ١٥دقیقه توپارچه ٣٠دقیقه گریه خلاصه که شبی بود دیشب ساعت ١٢بیدارشدی حدودیک ساعت بازی کردی بعددوباره پارچه اماتاصبح خوابیدی عزیزم دوست دارم ولی امروز خوب خوابیدی 582.gif

بیچاره باباهم امروزحسابی مریضیش اوج گرفته بودطوری که خانه نشین شد اماشماکه نگذاشتی استراحت کنه منم خواستم ببرمت بیرون اماشماسوارکالسکه نمی شوی ومنم هم کمردردهم گردن دردگرفتم نمی تونم شماراطولانی مدت بغل کنم این بودکه زودی برگشتیم خانه وکلی هم ازدستت عصبانی شدم55.gif

دایی مهرداد ظهرواسمون خورشت کرفس مادرپزآورد شماهم که ازدایی مهردادمیترسی واصلابغلش نمی روی وقتی می خواستند برند دایی گفت بیاببرمت دد وشمارفتی بغل دایی 54.gifقربونت برم که دوست داری بری دد تقصیره خودتم هست آخه خیلی نق نق می کنی اینکه ماترجیح می دیم جایی نریم که اذیت نشیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
16 دی 91 23:28
ای جووووووووووووووووووووووونم..خاله نق نزن که دد بی دد
با افتخار لینک شدید عزیزم
ما رم به اسم
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
قابل بدونید
اگه شکلک خواصی میخواین ما نداریم بهم حتما بگید


منون من همیشه ازشکلک های خوبتون استفاده می کنم
پرهام
17 دی 91 23:36