بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

بهیناخانوم خوردنی

1391/10/27 13:24
نویسنده : الهام
213 بازدید
اشتراک گذاری

میخورمتها شیرینی21.gif

فدای تو عسل بشم من اینقدرشیرین شدی که نگو

دیشب رفتیم خانه مامان بتی یکم که گذشت عمه گفت بهینا بیا پیشی روببین دخملم فوری برگشت پیشی رونشون دادباهوش قربونت برم که خوب توذهنت مونده بود آخه دفعه پیش شماخوردی زمین  گریه می کردی من واسه اینکه شماراآروم کنم پیشی رونشونت دادم فکرنمی کردم یادت باشه اما غافلگیرمان کردی عمه هم کلی واست ذوق کرد

پیشی منم ایناهاش مثل پیشی همه جارا طی می کنی این شگردجدیدت هست تاازخواب بیدارمیشی میری سراغ پاتختی قبل از این صدامی کردی می آمدیم پیشت حالادیگه بی صدابازی می کنی وروجک

میخورمتها

میخورمتها

دیدم صداش نمیاد گفتم ببینم کجاست خوب اینجابوددیگه

میخورمتها

بهیناتیشت کومامان؟

میخورمتها

میخورمتها

 

میخورمتها

وقتی شب بهینانمی خوابه ومامان باهاش قهرمی کنه بهینا پشت باباقایم میشه وملتمسانه به مامان نگاه میکنه

میخورمتها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرهام
27 دی 91 14:19
عمو محمد
27 دی 91 19:09
فیروز بابایی چرا پشتتو به ما میکنی؟ یه نگا به ما کن