بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

دد

1391/11/18 23:42
نویسنده : الهام
253 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح ازخواب که بیدارشدی یک ساعتی باهم بازی کردیم بعدشروع کردی به بهانه گیری

چون می می نی روخیلی دوست داری آوردم باهاش بازی کردیvoorlezen02.gif

بهینا می می نی کو؟

می می نی

ماشینه می می نی کو؟

می می نی

می می نی روبوسش کن...

می می نی

امایکم که بازی کردی دوباره شروع کردی به بهانه گیری

رفتم آشپزخانه غذاواست درست کنم دیدم صدات نیامد همیشه بدو بدو می آمدی دنبالم آمدو دیدم رفتی داخل حمام 65.gif

حمام

یکم باهات بازی کردم بعد دیدم کفش هات رو می گذاری روی زمین ومیگی د د د62.gif

دددد

دد

قربونت برم حوصلت سررفته

رفتیم ناهاربخوریم که طبق معمول این هفته خوب نخوردی وبعدیک چرتی زدی 1179713777_www-animaatjes-nl.gifوقتی بیدارشدی دوباره شاکی بودیtrusten20chani1062pi.gif

سی دی های نابغه کوچک راهم دست داری واست گذاشتم اولش خیلی استقبال کردی اماهنوزشاکی بودی

سی دی

چون هواخوب بودلباس پوشیدیم رفتیم بیرون

اصولاسوارکالسکه نمی شوی ولی خوب سوارت کردم اولش یکم نق زدی اماتادر پارکینگ باز شد ویک موتوری ازداخل کوچه حرکت کرد آروم شدی و محوتماشای کوچه شدی رفتیم پارک کلی بازی کردی وبرگشتیم برگشتنه یکم غرغرکردی ولی هی توتو وپیشی نشونت دادم تارسیدیم

باگوشیم عکس گرفتم قول میدم بگذارمشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عاطفه
20 بهمن 91 7:32
الهی قربونت برم من عزیز دلم .... خیلی خوشحالم داری می آیی پیشم