بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

مهمان نواز

1392/3/22 9:59
نویسنده : الهام
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

دیشب عمه هاومامان بتی اینااومدن خانه مون توهم که دیگه نگوازخوشحالی الکی می خندیدی می چرخیدی بدونه آهنگ نانامی کردی

کلی حال کردی خلاصه که دخملم عاشقه مهمونه

مامانم عاشقه دخملشه

دیشب داشتم فکرمی کردم چقدربزرگ شدی یادمه پارسال همین موقع ها وقتی یکی می اومدخانه مون حسابی گریه می کردی خیلی غریبی می کردی دوست داشتی بریم مهمونی یامهمون بیادبه شرطه اینکه فقط تودله مامان باشی به غیرازمادربابدیگران غریبی می کردی اگه آقایون بغلت می کردندکه دیگه جیغ می زدی

دیروز یکمی ازدستت ناراحت شدم آخه شماهرروز بعدازظهریک ساعتی می خوابیدی من گفتم وقتی خوابیدی کارهام رامی کنم اما اصلا نخوابیدی هیچ به منم می گفتی بایی یعنی بازی کنیم این بودکه ازدسته هم دل خورشدیم وقتی بابااومددیگه طرفه من نمی اومدی بیچاره باباراول نمی کردی تاازت دورمی شد بلندصدامی زدی باااااااااااابا .خیلی بامزه صداش می کنی اگه بخواهی بگی باباجون میگی باباجه

آخه بابابهت میگه باباجون منم وقتی صدات می کنم میگم مامانی عزیزم حالاشماهم به من میگی مامانه

مامان بتی وعمه فرزانه ازمامان باباگفتنت خیلی خوششون میاد همش بهت میگن صدای مامان بزن توهم می دوی طرفه من میگی مامانه مامانه

می دونی می خوام بگم خیلی شیرینی بعضی وقتها خیلی خیلی شیرینی که همه می دونندمن شیرینی زیاددوست ندارم اما خوب جدایه ازشوخی شیرینی دخملم دل رو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)