بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

وروجکه من وشیطونی هاش

1392/4/24 1:03
نویسنده : الهام
175 بازدید
اشتراک گذاری

12

اگه دمپایی هانفس داشتنددیگه نفس شون بریده بوداینقدرکه شما دوستشون داری

2

عاشقه بلندی هستی همش دوست داری بری بالا...

3

4

والبته گازگرفتن راهم دوست داری که احتمالا به خاطردندان درآوردن هست امیدوارم...

 

5

دیروز میرفتی پشت درومی گفتی پارک توپ ولی اینقدرهواگرمشده که جرات نمی کنم روزازخانه ببرمت بیرون  این بودکه داخل خانه کلی توپ بازی کردی اینقدرکه دخمله خسته شده بودو ولو عجبه

67891112

عاشقه میوه هستی مخصوصا هندوانه انبه هلو شلیل وانگور

13

به افتخاربهیناگله دست بزنید

14

اینم پرده بازی که البته ایندفعه گیرافتادی وبازی ختمه به جیغ شد...


 چراهمه عکس هات سروته ...!؟

خوب اینم ازاثرات تغییرنرم افزاردیگه ...وای خداقبلا توفتوشاپ خودش اتومات چرخشش می داد اماپینت اینجوری گویانیست حالا دیگه قبول باشه اشکالی نداره ...واقعادیگه حالش روندارم ...ببخشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا فرشادفر
24 تیر 92 1:45
مامان الهام خانوم اگه دستم به اون فرشته خوردنیت برسه ، درسته قورتش میدم ، فعلا شما یک ماچ آبدار از اون لپ های نازش بگیر ما با شما کار داریم .

به اون بلا هم بگو این همه دلبری نکنه ما عکساشو دیدیم عاشق شدیم وای به حال دیدن خودش


فدای تو دوست باوفابشم من دلم واست تنگیده بخداجورکنیم ببینیمت
خاله عاطفه
24 تیر 92 19:45
الهی بمیرم که درد داری خاله ولی دلم باز شد عکسات رو دیدم نفس من


مرسی خاله جوووووووونم عاشقتم چون یکی بخدا
نیلوفر
13 مرداد 92 21:16
وای چه نازه چه نسبتی باهاتون داره