بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

یک اتفاق بد

1392/7/25 7:43
نویسنده : الهام
181 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته حسابی درتدارک نامزدی دایی بودیم والبته کلاس مامان ---

مامان تصمیم داشت آلبو م دخترش رادرست کنه رفتم سراغ حارد ومتوجه شدم تمامی عکس هانصفه نیمه کپی شدند

من واسه هر ماه تولدت یک فولدرساخته بودم وعکس های هرماه راجداگذاشته بودم الان تمامی فولدارها تقریبا نصفه نیمه کپی شدند ازهمه بدتر فولدر ده ماهگی که اصلا 5تاعکس داخلش هست   وبدترازاون 14ماهگی که اصلانیست 

خداچراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اینقدرناراحت شدم وعصبانی که دیگه رقبت نمی کردم بیام سرکامپیوتر

ببخشیدمامان جان اگه همون موقع دقت کرده بودم میشد کاری کرداما متاسفانه دیگه نمی شه 

خوب بریم سر تعریفات هفته قبل جشنواره کودک بود که اصفهان برگزارمیشه وعموپورنگ هم اومده بوداصفهان بابای خاله مهسا چندتابلیط عموپورنگ داده بود که بچه هابریم تماشای عمو پورنگ  ماهم باعرشیا پرنیا پرهام متین ومهربد رفتیم تماشا من چون شمااصلاعمو پورنگ نمی شناسی فکرنمی کردم بهت خوش بگذره اما خیلی بهت خوش گذشت کلی رقصیدی کلی شیطونی کردی درراه برگشت هم کلی بوم بالا بوم باگفتی 

شیطونک من خیلی دوست دارم

 

یک روزهم خاله مریم  وخاله سمیه اومدندخونمون خیلی خوش بهت گذشت تیناهم دخترخاله سمیه اومده بودحسابی باهاش بازی کردی عشقمی نفسمی عمرمی 

یک عالمه شعربلدی 

پاییزه وپاییزه-توپولویم توپولو-لی لی حوضک - آب بازی وآب بازی- یه توپ دارم-عروسکه قشنگه من - دویمو دویدم- روی درخته پسته - چراغ راهنمایی - --------

دیشب توپارک کلی بچه دورمون جمع شده بودواسه توپ بازی من وشماهم باهمه بازی می کردیم و دخترم ازهمه بهترشوت می کردورزشکار مامانی تو

به نی نی هاگفتم شعربخونیم هیچ کدومشون حتی یک شعرهم بلدنبودند قربونه دخملم بشم یک مامانی گفت چندسالشه گفت خیلی بیشترازسنش بلده بعدواست دست زدوبوست کردتو هم که اصلاازبوس خوشت نمیاد....

دیششب توپارک یک هواپیمایی خیلی پایین پرواز می کردشماوهمه ی بچه ها واسش ذوق کردین بعد که رفت شما ستاره ها رانشون می دادی می گفتی چیراغی هواره یعنی چراغه هواپیما من گفتم نه اینها ستاره هستند بعد یک نی نی ردشد به مامانش ستاره رامی گفت هواپیما شما ول کن نی نی نبودی واسش توضیح می دادی که اینها ستاره هستند فدایه تو بشم من 

 

شعرهای بهینا

تپلویم توپوووووووووووویو

صورتم مثل  هویوی

قدوبالام کوتایی

چشم وابروم سییایه

مامانه خوبی دارم میشینه ایجا

میدوزه دانی دانی

میپوشم  مییم دد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)