بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

بدون عنوان

1392/12/14 22:18
نویسنده : الهام
221 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااااااااااااااای فقط دوروز مانده تاتولدبهینا 

باورم نمی شه که اینقدرزودگذشت دخملمون دیگه خانومی واسه خودش حرف که بیاوببین بدوبدوکه نگو ...

توانایی های بهینا دردوسالگی:

شمردن اعدادازیک تابیست فارسی

شمردن اعدادازیک تاده انگلیسی

این شعرهارابلده

آب باژی وآب باژی چهاراردک ناژناژی باهم شنامی تردن شترخدامی تردن چارتایی واستن بی حالت حبردارمیون برهه جشتن ییت دوشه چار

جوجه جوجه طلایی نوتش سوخ وحنایی ههخم خوخو شتستس بیرون تستی افتم دایم تن بود ایوایش تن بودمن هم توموشتستم این دوری بیرون تستم

هی زنبویه طلایی ییش می ژنی بیایی پاشو بهایه اول واشده دوباییه......

حدوده ده تاشعرهم بلدی البته منهای اونهایی که من می گویم وشماکاملش می کنی 

قصه میگی شنیدنی صبح هاازخواب که بیدارمیشی میگی خواب دیدم توتولات اومده بود منو بخوره

آوااومده بود خونمون میمونی باخاله مهین

باباهیروز تجاس...

یک کارتونه شبهاساعت هشت شبکه براعم عربی میگذاره اتفاقی یک شب دیدیم شماخوشت اومد یک شب اینقدربهونه گرفتی که من اون دختره رومی خوام کلی واست توضیح ادیم که آقای شهرداری بایدبگذاره ومانمی تونیم ازاونجاکه بهونهاادامه داشت باباهم زنگ زدبه نگهبان شرکت شون گفت این آقای شهرداری خودتازش خواهش کن بگو واست بگذاره گوشی روازباباگرفتی خیلی جدی به آقای شهردارگفتی میشه اون یکی دختره روواسم بذارید بعد آقای نگهبان هم که باباجریان روواسش گفته بود توضیح دادکه فرداشب دوباره میگذاره وبالاخره شماراضی شدی...

عاشق رانندگی هستی تاسوارماشین میشیم به بابامیگی میشه لفا منم آن بیبی تنم بعدبابامیگه خطرداره وقتی رسیدیم به کوچهمون بهت میگم شمابیایی شماهم قبول می کنی ...

این ازمحاسن حالامعایب هم بگم اول اینکه جدیدا بچه هارومخصوصا آرین رو می زنی البته درحدکشیدن لباس که چون آرین خیلی حساسه شده معضلی...

همهی کارهات رو می خوای خودت انجام بدی مثلاخودم دستهام روبشورم خودم لباسم روبپوشم خودم آب بریزم تولیوان خودم غذابخورم که این خودم ها عواقب وحشتناک ی مثل کثیف کاری تعویض باس حدودی هفت هشت باردرروز دوش گرفتن گاهی سه باردرروز ....عاشقه حمامی مخصوصا دوش گرفتن میری زیردوش دیگه بیرون نمی یایی یکسره دوش میگیری بعضی روزها ازخواب که بیدارمیشی میگی می خوای مامانی بیر دوش بیگیرم...

کلاهرکاری که بخواهی انجامش بدی باهمین لحن میگی مثلا می هوای مامانی یکم شیربخورم...

عاشق شیری روزی یک پاکت شیر رامی خوری 

مرتب هم کلمات بی ربط رو بهم وصل می کنی میگی این دودوچی چی عاشقه منه ...

من عاشقتم نفسه زندگس من


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)