بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

شعرهای جالب

1391/4/25 23:52
نویسنده : الهام
745 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا واست چندتا ازشعرهایی که دیگران برات میگویند را مینویسم اول مادر :

وقتی دخترم سرفه میکنه مادرمی گویند کلاغ سیاهه سرفه کند

مشکم و مشکم گل بید مشکم

دختر ناز داره دختر بهیناجهازداره

بهیناخانم نازداره صدتاطبق جازداره

---

پدر :به به دختره نازم - سلام علیکم  -چه دختری جه دختری (خودت ری بابات )بالهجه مخصوص(پدرت کجاست هین)

بابایی:کوچی کوچی خوبی بوس سلام

مامان بتی: طلا طلا  --بهی جون - مرسی که خندیدی -

بابافیروز: جیش ردی ؟ پیف کردی؟خیلی تو باحالی--مامانش بیا مه بش بده (بالحن مخصوص)چراتو نمی خوابی

مامان که الهی قربونت بره:الهی فدای توبشم من -مموشی- مورچه- فسقل من-

مهربد:این جیگر من کجاست مادر بزارش رو اسکوترم بازی کنه-عزیزم-خوشگله-عموخودم میبرمت تهران برج میلاد-برات پیتزا میخرم-برات سی دی بن ١٠ میخرم

آرمین:شرشر باران نمنم باران دستت رابکن توموهات سرت را بخاران

خاله عاطفه: بلقیس-گیس گلابتون -فیروزه خانم-عاااااااااااااشقتم خاله عشقمی

عمه فرزانه:الهی قربونت برم عمه میخورمتها اینجاتو میخورم اونجاتو میخورم همش رو میخورم

عمه افروز:وای وای عمه

عمومهدی(شوهرعمه) :لپهاش رو بوس کنم تا مامانش نیست

راستی خاله ایران چند روزی مهمان مادربود وات لالایی میگفت:

لالا گل آلودرخت سیب زردآلو    لالا گلم باشی نمیری همدمم باشی

لالالا گل پونه درویش آمددر خونه نونش دادم نمیسونه خودش رفتو سگش اومد چخش کردم بدش اومد

لالالا گل نسرین زن بابا چه بدهستی کوچم کردی درم بستی

منم رفتم به قبرستون به خاک بازی که ترک اومد ازترکستون من رابردم به هندستون بزرگم کردبه صد نازی شوهرم داد به صدجازی

اگر خوابت بیاد اتاق تنها    اگر گشنت شده مرغ ومسما اگر تشنت شده عرق نعنا

مادر بزرگ:یاکریم گویم خوابت کنم من علی گویم و صدسالت کنم من گل سرخ وسفیدم کی می آیی عزیز روز تنگم کی می آیی

سرکوی بلند نی می زنم من     شتر گم کرده ام پی می زنم من                                           شترگم کرده ام بابار کاشی      گلی گم کرده ام شاید تو باشی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان آوینا
2 مرداد 91 17:03
خیلی زیبا بود.... راستی جای همسرتون هم خالی نباشه...