بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

تمام دنیای ماسه تا

1393/4/19 17:16
نویسنده : الهام
169 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه میتونیم بگیم سه تا قبل ازاین میگفتیم دوتاونصفی ولی الان خانوم خانوما بزرگ شدن البته کمی تااندکی 

بعضی روزهااینقدر خوبی که میگم وااای چه خانومی شده اما وای به وقتهایی که بهونه می گیری بعضی وقتهااصلا درکت نمی کنم می مونم حالاباید چیکارکنم من ...

چندروز پیش رفتیم چادگان اینقدربهت خوش گذشت والبته به من کلی بازی کردی اصلا هم بهونه گیری نمی کردی فقط دستشویی ات روبه حدمرگ نگه میداشتی که برای اولین باردستشویی ات رو نتونستی نگه داری وخودت روخیس کردی البته داخل دستشویی بودیم وفقط لباس هات کثیف شد  دفعه دوم داخل پارک بادی بود من و بقیه رفتیم قسمت بازی بزرگ ترهاوشماوفریماه رفتیدقسمت بچه ها وعمه مواظب شمابود وقتی اومدم عمه گفت وای عمه بچه طفلی گفت ها ولی منه بی دست وپانتونستم بیارمش زودتربیرون والبته مهم نیست فقط محض خاطرش نوشتم 

کله ملاق میزنی عالی  دستهای مامان رو میگیری می پری رویه پاهام وبعد روی پاهام کله ملاق میزنی کلاازدرودیواربالامیری ازخیلی ازپسرهای دوروبره خودت پرجنب وجوش تری والبته زرنگ تر 

یادگرفتی ازسرسره البته ازطرفه شیبدارش خودت می ری بالا کفش وجورابهات رودرمیاری ومیری بالاخیلی بااین کارحال می کنی وقتی میری بالا می خوابی رویه شکمت  یاپهلو بعدمیای پایین یادمه نی نی که بودی بهت میگفتم کاره بدی اما حالادیگه چون بچه ها ی دیگه می رند نمی تونم جلوت روبگیرم البته خیلی هم موافق این نیستم که کاربدی چون بازی ها واسه تون تکراری میشه واین جوری تنوع بازی بیشترمیشه 

دیگه اینکه هرچی شما مستقل ترمیشی ازخیلی لحاظ بهترمیشه ولی مسئولیت سنگین ترمیشه 

ماشین مون روفروختیم به هرکی میرسی میگی با206مون روسیاه بودا فروختیم 

حالاپارس خریدیم سیاه وسفید

اولش میگفتی چرافروختیم بریم بیاریمش اینکه ماشینه مانیست والان دیگه عادت کردی

راستی دخملم میشینه روی صندلی عقب ومن کلی لذت می برم اوایل مبارزه می کردی ویک مدتی من می رفتم عقب ولی الان دیگه مشکلی نیست 

طوطی خانومی هستی انگشتهات روبه صورت اشاره میگیری طرفه من میگی صددفعه بهت گفتم من و اذیت نتن 

عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)