بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

بهیناوشاهکارهاش

1393/10/17 3:01
نویسنده : الهام
478 بازدید
اشتراک گذاری

کلانقاشی رودوست داری والبته جدیدا هرجایی دوست داری نقاشی بکشی به غیراز تابلو وکاغذاینم مدرک جرم...

totalgifs.com happynco gif gif MagiaGifs_Menininas15.gif

فدایه نقاشی هات بشم من  فدایه شمابشم من دخملیم  امروز خونه مادریک شیرکشیدی خیلی قشنگ واسش یال گذاشته بودی وگوش هاش روهم بالای سرش کشیده بودی  یادم باشه ازش عکس بگیرم بگذارم خیلی قشنگ کشیده بودی نقاش کوچولویه من دوست دارم

تواتاق بودم دیدم صدات نمیادحدس زدم داری دسته گل به آب میدی اومدم دیدم بله موهات روچیده بودی shocked smileyولی خودت هم جاخورده بودی تامن رودیدی گفتی می خواستم کاغذروقاچ کنم حالاموندارم ....بعدواست توضیح دادم که اشکالی نداره دوباره بلندمیشه وگفتم دیگه اینکاررونکنوقربونش برم گفت قول میدم مامان ببخشید.1179712996_www-animaatjes-nl.gif

عاشقه عذرخواهی کردناتم تایک کاری اشتباه می کنی اگه من خیلی عصبانی بشم میگی ازدسته من ناراحتی من غصه دارم ..وشروع به گریه می کنی کلاهیچی به این اندازه که من وباباازدستت ناراحت باشیم اشکت رودرنمیاری تمامی دلوابسیت اینه که ما ازدستت ناراحت نباشیم 

بنگوپن روکه میشناسید دوست جون جونی بهینااون یکی تمساح آقا ماله آرینه خراب بودباباآوردش خونه درستش کردحالادیگه شمامیگی این باشه بیشه بنگو پن که غصه نخوره آرینم بیادخونمون که من غصه نخورم بگم هییی مامان منم تمساح می خوام

کارتون موردعلاقت باب اسفنجی البته یکی ازموردعلاقه هات سی دی های بانی نی روخیلی دوست داری دیگه ممول روهم دوست داری اسب های بالداروبونی کوچولورام دوست داری

کلی کلمه انگلیسی بلدی زرافه.شیر.اسب.سگ .گربه.گوره خر.......بعضی ازرنگهاراهم  انگلیسی هاشون روبلدی

پسندها (1)

نظرات (2)

مامی فاطمه
17 دی 93 6:18
سلام عزیزم خداحفظش کنه کوچولی دلبندتو میشه یک درخواستی داشته باشم؟ من تویک سایتی عضوم احتیاج به 40تاوب دارم که به سایت معرفی کنم توی اون وب بایدیک پست گذاشته بشه وسایت رالینک کنه شماحاضریداون پست رابزاریدتووبتون پست تووب خودمم هست بااسم باشگاه مادران ممنون میشم کمکم کنید!خبرازشما عزیزم اگرتوی سایت عضونیستی دوست داشتی بیا سایت خوبیه منتظرتم من بااسم مامی فاطمه جون عضوم اگرعضوشدی بگوباچه اسمی عضوشدی تاپیداتون کنم
محمد
13 بهمن 93 19:42
بروزم بروزم بروزم با مطلب "خوراکی هایی برای جلوگیری از سفید شدن موها" به منم سر بزن.