بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

اولین روز مهدکودک

1394/2/2 8:48
نویسنده : الهام
486 بازدید
اشتراک گذاری

درواقع  امروز روز دوم دیروز هم رفتی اما یکمی ناراحت بودی فکرکنم بیشترناراحتید به دلیل این بود که ازدوست هات جداشدی آخه با آرین وکیان باهم رفتیداما کلاس شماراجداکردن ودرکل دیروز مامان هم مهدکودک بود....

اماامروز نه خوب بودی رفتی بالا خاله هم کلی باهات دوست شد دوست دارم 

اسم مهدکودکت گلنوشه دیروز بچها می خوندن مابچه های گلنوشیم همیشه خندون می مونیم...

شماهم یادگرفته بودی می خوندیش فدات بشم من دخملی من عاشقتم نفس...

دیروز بعدازمهدرفتیم خانه مادرنرسیده به خونه مادریک ماشینی آتیش گرفته بود کلی ترسیده بودیم دوتایی زنگ زدیم آتش نشانی اومد همکارهای سابق راهم دیدیم خلاصه که ختم به خیرشد.....دیگه تاشب هرکی می اومدکلی واسش توضیح می دادی که ماشین 206 سفیدآتیش گرفته بود زنگ زدیم آتش نشانی اومد خاموشش کرد

مامان عاشقته عزیزه دلم

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله عاطفه
4 اردیبهشت 94 21:47
الهی من به فدای تو عزیزم.... که اینقدر ماهی😘😘😘