بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

به به چه مموشی

1391/7/29 12:43
نویسنده : الهام
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلللللللللللللللللللام جینجیلی من دوست دارم یک دنیا

آخه توعزیز دل من هستی    قربونه دستهات بشم این قدر قشنگ دست می زنی که نگو تازشم کلی شیطونی می کنی البته چهاردست وپاEmoticon نمی روی دیرکه نشده اما مادرمیگن بچه های من یعنی من وخاله ودوتادایی ها هم چهاردست وپا نرفتیم اما درده ماهگی راه افتادیم البته دایی محسن هفت ماهگی راه افتاده خوب نی نی ها باهم فرق دارنددیگه EmoticonEmoticonEmoticon

جونم واست بگه که عاشق تخم مرغ هستی وتقریبا یک زرده کامل از تخم مرغ را می خوری از خوابیدن هم کلا بدت میاد حتی دوست نداری خوابیدنی بازی کنی همش دوست داری بشینیEmoticon

دیروز رفتیم نمایشگاه خیلی جالب نبود شمااولش خواب بودی امابعدش همش تو بغل مادربودی بعد هم که آمدیم خانه کلی بین راه گریه کردی گفتیم حتما خوابش گرفته اما وقتی رسیدیم خانه فقط یکم خوابیدی و بعد پاشدی به شیطونی فدای شیطونی هات بشم منEmoticon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)