بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

امروزه من ودخترم

1391/8/20 22:41
نویسنده : الهام
222 بازدید
اشتراک گذاری

سللللام خانوم گل خوب که هستی حتما

امروز یک دخترماه بودی مامان داشت یک خانه تکانی کوچک می کرد توهم حسابی با بهم ریختگی ها حال کردی یک عالمه چیز های جدید دوروبرت بود کلی باهاشون بازی کردی

البته غافل هم شده بودم ازت کاغذ هم خورده بودی وای وای ازاین دختر بلا

[تصویر: pichak.net-70.png][تصویر: pichak.net-70.png][تصویر: pichak.net-70.png]

وقتی کارهام تمام شد می خواستم کف اتاق راتی بکشم یکمی نق زدی منم بغلت کردم درکمد باز بود مدام دست وپامی زدی بری داخل کمدEmoticon منم گذاشتمت داخل کمد خواستم یکم سربه سرت بزارم ببینم چیکار می کنی در کمد رابستم چندثانیه بعد بازکردم تادرکمدرابازکردم اینقدرذوق کردی Emoticonکه مامان خستگی از بدنش آمدبیرون الهی فدات بشم من

[تصویر: pichak.net-06.gif] تازه شب هم که بابا آمدواسش تعریف کردم باباگذاشت شماراداخل کمد تاگذاشتیمت هنوزدرکمدرانبسته بودم که صدای خندت بلند شد وباباکلی واسه دخترش ذوق کرد خلاصه که امشب کلی کمدبازی کردیم

اینم عکس هاش

کمد

وای چرالباست کثیف ببخشید مامان جان امروز یکمی از شما غافل بودمEmoticon

کمد

کمد

اینم اسباب بازی جدید البته جعبه ماکارونی است که شما خیلی بهش علاقه داری تمام عروسک واسباب بازی هات را از سوراخ هاش می اندازی توش بعد هم یکی یکی درمیاری می اندازیش بیرون قربونت برم که اینقدرقشنگ بازی می کنی

زرماکارون

زرماکارون

[تصویر: pichak.net-35.gif]

راستی امروز دستت راگرفتی به لبه تختت وبلند شدی من تا اومدم ازت عکس بگیرم تپی افتادی پایین

آخی پشتت درد گرفت ؟ اما گریه نکردی فقط باتعجب به من نگاه می کردی که این طور پریدم به طرف کمد !!! می خواستم دوربین رو بردارم شاید اگه این طور ذوق نکرده بودم تو هم ولو نمی شدی کف تخت؟؟!!

خیلیییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم     _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 یک عالم    _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ همه می دونند که عاشقتم  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عاطفه
22 آبان 91 19:44
دلم برات تنگ شده بیا پیشم لطفاووووخیلی ماه شدی به خدا


ممنون خاله دراولین فرصت زحمت بهتون میدیماگرهم نشدشمابیا