بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

مامان ناموفق

1391/8/27 16:14
نویسنده : الهام
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خانم من

چندوقتی دنبال یک آتلیه خوب دراصفهان هستم که ازشما عکس های خوبی بگیره اما هنوزناموفق هستم تلاش کردم خودم یکسری عکس بگیرم ولی نشد که آخه دست تنها نمی شه تامیام شمارابخندونم ازدوربین غافل میشم تادوربین رادرمی یابم ازشماغافل می شم ودرنهایت یک سری عکس کج وکوله خودت ببین

بهینا

 

بهینا

بهینا

بهینا

 

بهینا

 

بهینا

بهینا

 

تازه این گزیده ای ازعکس هاست آخه همش تارومحوشدند اینها عکس های خوب هستند بعدش خواستم بافتوشاپ درست کنم دیدم خیر اونی نمیشه که دلم می خواهد حالا چیکارکنم من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان های مهربونی که نوشته های مامان من را می بینید اگه آتلیه خوب سراغ دارید خوشحال میشه به مامانه منم معرفی کنیدباشد که دست ازسرکچل من بردارد هرروز من رادیوانه می کند این مامانی با این دوربینشmer30

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله عاطفه
27 آبان 91 17:45
قربونت برم فرشته من...کاشکی خودم بودم دوتایی با مامانت پیرت را درمی آوردیم


آی گفتی ازاین کچل ترش می کردیم


خاله عاطفه
27 آبان 91 18:12
وای الهام
اون عکس سومی خیلی ناز شده فکر کنم اگر دوروبرش خلوت بود می شد تو فتوشاپ درستش کرد


آره میشه درستش کرداماخودعکس اون کیفیت بالا رونداره فکرکنمدستم لرزیده