بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

هرنفست زندگی دوباره برای مامان

1391/12/15 16:37
نویسنده : الهام
230 بازدید
اشتراک گذاری

فدای مامان گفتنت بشم اینقدرخوشگل میگی مامان روزی

51.gif51.gif51.gif 52.gif  بار بهت میگم بگومامان

عاشق مدادهستی جعبه مدادرنگی رومیبینی دیگه ول کنش نیستی 26.gif

فکرکنم می خواهی نویسنده بشی

3dgirl.blogfa.com

دخملی داره یک ساله میشه ٥شنبه دیگه واسه خودش خانومی شده حیف که نمی شه روزتولدخودت واست جشن بگیرم اماقول می دهم درتعطیلات عیدبگیرم بوووووووووووووووووووس

اینروزها مدام راه می روی ومدام می خوری زمین فدات بشم که می خوری زمین خودت میگی آخ وبلندمیشی

خیلی شعرواست می خونم ولی اینوخیلی بیشتراز همه دوست داری البته بعد از اسب سفیدم------

راستی من قبلاهااین شعرروواست اشتباهی می خوندم خاله یادآوری کردومنم اصلاحش کردم

تبل بزرگم خیلی قشنگه
وقتی که می زنم
این جورصدا می ده
بوم , بوم , بوم
بوم , بوم , بوم
بوم , بوم , بوم
ویلونی دارم خیلی قشنگه
وقتی که می زنم
این جور صدا می ده
دیدیری , دیدیری , دیدیری
دیدیری , دیدیری
دیدیری , دیدیری
شیپوری دارم خیلی قشنگه
وقتی که می زنم
این جور صدا می ده
دودورو ,دودورو , دودورو
دودورو , دودورو
دودورو , دودورو
پیانویی دارم خیلی قشنگه
وقتی که می زنم
این جور صدا می ده
دنگ دد, دنگ دد, دنگ دد
دنگ دد, دنگ دد
دنگ دد, دنگ دد
اسب سفیدم خیلی قشنگه
وقتی که راه می ره
این جور صدا می ده
پیتیکو , پیتیکو , پیتیکو
پیتیکو , پیتیکو
پیتیکو , پیتیکو
اما تفنگم توش یک فشنگه
وقتی که می زنم
این جور صدا می ده
دنگ

اینم شعرجدید

روی درخته پسته یک جغدپیرنشسته جغده میگه هوهورفیق من کوکو------

 

تو واسه من نفسی,نیست مثل تو کسی,یه ستاره روی زمینی
تو پاکو مهربونی,تو قدرمو میدونی,توی دنیا بهترینی
.
تو واسه من نفسی,نیست مثل تو کسی,یه ستاره روی زمینی
تو پاکو مهربونی,تو قدرمو میدونی,همین که هستی بهترینی,بهترینی,بهترینی
بهترینی,بهترینی,بهترینی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان آوینا
16 اسفند 91 1:48
بهینا جوووووون دو روز جلوتر تولد 1 سالگیت را تبریک می گم.... امیدوارم همیشه سالمن و شاد و موفق باشی گل دختر


ممنون مامان آوینا
بوس واسه مامان گل ودخمل گل