بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

سلام جینگیلی

1391/12/23 23:55
نویسنده : الهام
177 بازدید
اشتراک گذاری

بهینا جونم سلام

الان ساعت ١١.٤٥ است شماهم حسابی خوابی مهربد امروزمهمان مابودوشماکلی بازی کردی

مادراسباب کشی داره وخاله آمده کمک منم که باوجودشمانمی تونم کاری بکنم این بودکه تصمیم براین شدکه من ازشماومهربدمراقبت کنم تابقیه بتونندبه کارهای خانه مادربرسند

قربونت برم ازتهران که برگشتیم چون رفتیم خریدازدخملم غافل شدم ویکمی پاش سوخت ولی هنوز پاهات خوی نشده باوجوداینکه مرتب پوشکت راتعویض می کنم ومی شورمت وحتی بازمیگذارمت هنوزخوب نشده ای دیگه واقعاگریه ام می گیره وقتی پاهات رامی بینم

خودت هم مقصرهستی آخه ازهمان نوزادیت هم دوست نداشتی بگذاریمت زمین حالاکه دیگه دادهم سرمون می کشی که چرانمی گذارید راهم رابروم

اینه که یک پوشک عوض کردن شما تقریبا ١٥دقیقه کلنجاررفتن رابه همراه داره دیگه لباس عوض کردن راکه نگو ونپرس

عکس هم که د یگه نپرس ١٠٠٠تاباید بگیرم تایکیش خوب دربیاد اونم بامکافات تادوربین می بینی دیگه هیچ کاری نمی کنی فقط فوری یای ازدسته من دوربین رو قاپ می زنی ومن هم چاره ای نمی بینم جز اینکه کلابیخیال عکس بشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)