بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

این روزهای من وبهینا

1392/2/6 23:51
نویسنده : الهام
138 بازدید
اشتراک گذاری

هوووووووووورا انگاراگه خداخواسته باشه مامان بهیناداره واسش می نویسه

قربونت برم من نمک دون

کلی کاره جدیدمیکنی امانمی گذاری عکس بگیرم بعضی وقتهافیلم می گیرم

یادگرفتی بای بای می کنی پریشب می خواستیم بریم خانه مامان بتی اماشمامثل همیشه سخت لباس می پوشیدی من به شماگفتم من رفتم و شمافوری بای بای کردی ودویدی به سمت اتاق من وبابا

من وباباهم مرده بودیم ازخنده که نگاه کن توراخداچه فراری هم میکنه

عمو مهدی شوهرعمه افروزبهت بزن قدش یاد داده حالادیگه هرکی بهدخملم میگه بزن قدش فوری دستهات رامیاری بالا

مادرومهربداومدندبعداواست می نویسم

 چهارتایی رفتیم پارک کلی خوش گذشت قراربود شب بمونند اماعمه من قراربودبیادخانه مادرواین شدکه رفتند

خوب داشتم ازشاهکارهات می گفتم خیلی بلاشدی خیرنمی شه فعلا خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)