بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

روزه پدر مبارک

1392/3/13 16:09
نویسنده : الهام
166 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com figuras gif gif 14.gifباباجوووووووووووووون دوست داریم وعاشقتیم من ومامان

دیشب روزپدربود واسه بابافیروز هدیه تبلت خریدیم به بابایی هم 50 تومان پول دادیم خداییش خیلی سخته واسه مردهاهدیه خریدن آه طفلی ها خیلی چیزهای کمی میشه واسشون خرید امروزهم قراربریم خانه مادرهدیه پدررابدیم البته دخملیم سرماخورده بدجور دماغش پراز گلاب به روتون مفه دیشب هم 12.43 دقیقه بودکه خوابیدی مادرهم تصمیم دارندبروند خانه آقاجون اگه شمازودبیدارشدی می ریم اگرنه -----

از کوکولوییت دلم می خواست بچه منظمی باشی من بدونم کی می خوابی کی بیدارمیشی خیلی سعی کردم حتی یک مدت شبهاجایی نرفتم اما بی فایده بود

البته دخمللم خیلی خوبه اینقدرحرف گوش کنه مااااااااااااااااااااااااه فقط این کم خوابیهات اذیت می کنه خودت بیشترازمن وبابااذیت میشی دیگه الان که مریضی بدترهمشدی مثلا دیروزکلی استامینوفن خوردی ولی صبح ساعت7.20دقیقه صبح بیداربودی تا4.30بعدازظهر اوووووووووووووووووووووف36_2_10.gif

اینقدرمامان گریه کردوقتی شمااینطوری می کنی من فکرمی کنم من بلدنیستم یامن بلدنبودم به شماخوابیدن رایادبدم 36_2_5.gif

نمی دونم شایدم من توقع زیادی دارم وکلا نی نی هاهمین طوری هستند ----------

گفتم کلی چیزیادگرفتی مثلا هواپیما میشی خرگوش میشی مامی خونیم عموزنجیرباف شماجواب می دربله (بیلی) قربونت برم شیرینم ناناهم که درحدعالی بلدی همه عاشقه ناناکردنت هستند خیلی بامزه دستهات راتکون میدی فدایه دخمله نازم بشوم من

قراره شنبه بریم واسه دخملم خریدباهدیه های تولدش یک کادوی خوب بخریم

لازمه دوباره ازهمه تشکرکنیم اینجاواست هدیه هات رامی نویسم چون مامان اصلاحافظه خوبی درحفظ اعدادنداره

مادروپدر200-بابایی ومامان بتی 100-خاله عاطفه 100-دایی محسن یک گردنبندخیلی خوشگل که شکله قلب -عمویک الیزابت به قیمت 30هزارتومان عمه افروز یک تاب که به دلایل ایمنی هنوز نبستیمش (دایی مهدی گفت ماله پرهام خوب محکمه شایم مال اونو قرض گرفتیم شاید--)عمه فرزانه یک عروسک که البته شماکلاازش خوشت نمیاد همش پرتش می کنی -بازم ممنون ازهمه1193378426-424.gif

 بیشترازهمه هدیه ی مهربدرادوست داری ازهمان شب اول تابه همین امروز هرروزباهاش بازی می کنی وخیلی دوستش داری مثل خودمهربد خیلی باهم بازی می کنیدبعضی مواقعم حسابی ازدستش کفری میشی ممنونم مهربد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)