بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

خدابه من صبربده

1392/3/9 21:16
نویسنده : الهام
185 بازدید
اشتراک گذاری

خدایایعنی همه مامانا اینطوری هستندصبح رفتیم بنویسمت کلاس رفتنه توکالسکه نشستی برگشتنه بغل بودی ومن یک دستی کالسکه می بردم رسیدیم خانه گریه گریه که نیاییم خانه باهزارتا ترفند اومدیم خانه خداتازه رسیدیم به لباس درآوردن که اونم موعضلیه بعد نوبت ناهاره که دیگه وحشتناک ترینه همه وسایل غذامی خورند بجزخانوم خانوما

یک ساعتی خواب دوباره بیداری ونخوردن هاو ...

حالابریم بیرون خرید خدای من توماشین که یکسره تکون و تکون

حالاازماشین بریم بیرون به همه چیزدست می زنه اصلا آروم قرارندارهبازم صبوری مامانه بوست میکنم قربونت میرم ...

دیگه بریم خانه شام بپزیم هی قرقرهی این دامن من رابکش هی این این بازم صبر...

حالانوبت غذاوای خدااولی روخوردآخ جونم دومی روهم خوردنه تفش کردسومی دهنش روبازکردامانخوردخدا

اه پیف کرده بریم بشوریمش می خواد آبهارابگیره منم می خوام بشورمش نمی شه  حالاباهزارتامکافات شستیمش نوبت پوشک هی می خوابونمش هی پامیشه جیغ می زنه باصبوری ایستاده درحال بازی بازم پوشکت می کنم حالانوبت لباس وااااااااااااااااااای خدادیگه واقعا بریدم

این میشه که بابادخمله رامی بره ازاتاق بیرون منم گریه ونوشتن که آروم بگیرم ویگه برم واسه باباشام

خوش به حال اوناییکه این دنیاشون بهشته --------------------------------

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

asal
13 خرداد 92 16:42
سلام خوبییییییی؟ من عسل هستم 12 سالمه وبتون خیلی خیلی نازه میشهه وب منم بیاید ؟ اینم ادرسش :www.asljam.mihanbllog.com راستی تورو خدا نظر بدید و درخواستتونو بدید خوش حال میشم با اسم اموزشکده هنر (عسل ) لیکم کنید و بعد توی وبم بگید لینکم کردید که منم شما رو لینک کنم .


سلام عسل جان وبت رادیدیم خیلی جالب بود ممنون ازاینکه خودت رامعرفی کردی من لینکت کردم