بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

چندروزتعطیلی

1392/3/13 16:22
نویسنده : الهام
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانومی عزیز

فرداسه شنبه وچهارشنبه تعطیله امابابامیره سرکارمادراینامیرندتهران مامان بتی اینهام قرار برندسمیرم

عمه هامی گویندماهم بریم یعنی من وشمابدونه بابا

راستش رابخواهی حوصله ام سررفته دلم می خواهدبرم گردش امایکم بخاطرشما دلواپسم نکه اصلا اشین سواری دوست نداری حالااگه بابامی آمد خوب ماشینه خودمون بودباهات بازی می کردم اما درشرایط الان شماقابل پیش بینی نیستی ازطرفی من تابحال بدونه باباجایی نرفتم و نمی دونم چه جوری پیش بره--

اما اگه از اون نی نی هابودی که توماشین می خوابیدی خیلی خوب میشد می رفتیم باباهم یک نفسی می کشید هرچندباباهم اهل دوست نیست واین جورمواقع تنهامیشه وحوصله اش سرمیره اماخوب اگه فقط این بود وشمادخملیم ماشین دوست بودی  خوب میشد

حالاشایدم رفتیم امیدوارم هرچه صلاح است همان پیش آید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله عاطفه
14 خرداد 92 0:11
واقعا می دونم چی میگی ولی بچه ها همشون همین جورند(غیر قابل پیش بینی)؟!؟!؟
خاله عاطفه
14 خرداد 92 0:14
به به رنگ و لعاب عوض کردید ........ البته این ماچ مال مامانت.


ممنونم خاهرگلم ممنون دلم تنگیده