بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

دل نوشته

1392/4/28 16:17
نویسنده : الهام
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوووووووومی مامان

Myspace Comments - Dancers

الان دخملیم خوابه داشتم وب تونگاه می کردم دیدم هر چی بزرگ ترشدی مامان دیگه کمترباهات حرف زده خواستم این عادت نشه یکهو دخملم بزرگ بشه ببینم مثل مامان هایی شدم که دیگه یادشون رفته دخمل شون چی دوست داره چی نداره امروز حالش چه جوریه

Newbaby Tumblr gif

جونم واست بگه بدغذانیستی فقط بعضی موقع هاکه دندون درمیاری خیلی کم می خوری بیشترترجیح میدی میوه بخوری والبته عاشق هلو وانگور وصدالبته انبه منم خیلی انبه دوست دارم قدیم ترهاکه شمانبودی من تنهایی همه انبه هارامی خوردم اما الان دیگه شماهمش رامی خوری البته خیلی خیلی دست ودلبازی هرچی می خوری اول می دی به مامان یابابا بعد خودت می خوری شایدهم می خواهی مطمئن بشی سمی نیست  

مثل همه نی نی ها والبته خودم وبابایی بستنی خیلی دوست داری اوه راستی ماست هم خیلی دوست داری یابه قول بهینا مان به بستنی هم میگی بستن
بین اسباب بازی هات هاپوهات رابیشترازهمه دوست داری جدیدا هم وقتی می خوای بری بیرون بایدعروسک دنباله خودت بیاری  چندروز پیش رفتیم پارک زنبورت هم که بابایی واست خریده بودند رابردی زنبوره راگذاشته بودی زیربغلت وازسرسره می رفتی بالا یک جاهایی کم می آوردی بهت میگفتم زنبورت رابده مامان ولی قبول نمی کردی درنهایت یواشکی ازت گرفتیم گذاشتیم توی ماشین آخه نزدیک بودبه خاطرزنبوربامغزازسرسره بیافتی بیرون 

 

 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محراب و مليكا
5 مرداد 92 9:46
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون . من به راي شما نياز دارم . كمكم كنيد . http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/