بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

بعدازیک تاخیر بزرگ

1392/5/13 23:16
نویسنده : الهام
156 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسسسسسسسسسلام خانوم گلم 

جونم واست بگه یک عالمه گنده شدی یک عالمه کارجدیدبلد شدی یک عالمه مامان عاشقته بووووووووووووووووس

داشتم وبت رو می دیدم دیدم خیلی عقب هستی امشب سعی میکنم جبران کنم 

البته فقط می نویسم  آخه هنوزهمت نکردیم فوتوشاپ نصب کنیم منم باپینت حال نمی کنم خیلی لوسه 

جونم بگه که حسابی بازی های جدید میکنی مثل گازگرفتن که البته فقط شامل حاله مامانه یا جدیدترش اییام میشه اییام بنده حقیرم که شما ازبابایادگرفتی ومن راصدامی کنی اییام که منم خیلی دوست دارم  ه به بابامیگم بهش بگو صدام بزنه توهم بلند داد میزنی اییام بیا وقتی بهت میگم بگوفیروز خوشت نمیاد بااخم بهم نگاه می کنی میگی اه 

اما اسمه بقیه فامیل را میگی آباده عاطفه

مونه محسن

اپوز   افروز

فرزانه   اررانه

رامین وآرمین رو خیلی خوانامیگی 

عمو ممد م میگی عمو مد

همین الان توی خواب صدام زدی ایام ودوباره خوابیدی قربونت برم مامانی نفسی توبه خدا 

امروز بردمت دکتر بعدازمسافرت شمال یکم خس خس می کردی بعدازیک هفته هنوزخوب نشدی اینه که بردیمت دکتر همه چی خوب بود فقط شما نگذاشتی دکترمعاینت کنه آنچنان جیغ می زدی که دکتر خودش هم وحشت کرده بود اما خداراشکرچیزی نبود 

بیشترش مال دندونات بود که اونم دکترگفت تایکی دوهفته دیگه خوب میشه وداروهم ندادفقط قطره واسه بینی 

یادم باشه بگم باباسی دی فوتوشاپ روبیاره نصب کنیم عکس بگذاریم واسه دخملیم 

راستی بردیمت آتلیه عکس گرفتی دفعه اول خیلی بداخلاق بودی ومن اصلاعکس هات رونپسندیدم 

این بود که  قبول کردند یکباردیگه ام بریم واسه عکاسی اا ایندفعه تو خیلی همکاری کردی ولی من چون تجربه بدی ازدفعه قبل داشتم هیچی باخودم نبرده بودم ولی بازم عکس هات خوب شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)