بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

من ویک دنیا شرمندگی

1392/8/10 2:45
نویسنده : الهام
175 بازدید
اشتراک گذاری

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

هزارتا معذرت واسه اینکه کمتربرایه دخملیم می نویسم

ببخششششششیییییییییییییییییییییییییییییید عشقم17.gif

این دوهفته دخترم حسابی اذیت شد هفته قبل ترش پاش درد می کرد واین هفته  گلاب به رویتون اسهال بودند نفسه مامان لاغرشده  اصلا خوب غذانمی خوره همه چی راتف می کنه خدایاخودت کمک کن دخترم خوب بشه حسابی لاغرلاغرشده عشقه مامان 

اما بلبلم شیرین زبونم خیلی بانمک ترازقبل شدی مامان جان یک کارهایی می کنی دلم می خواد همون موقع بخورمت خودت میای جلوی مامان میگی شتم بیتانا توش بعد لباست رو می زنی بالا میگی مامان بیبینش بعد من لباست رامی کشم پایین میگم زشته وتو غش غش می خندی  الهی فدای خندهات بشم مامانیtweety-2.jpg

وقتی میریم مثلا پارک داریم برمی گردیم تانزدیکه خونه مون میشیم میگی بیییم خونمون تایا حسنی  نانا تالته بیییم یلان چیطوری خوبی

صبح ها که ازخواب بیدارمیشی والبته خیلی هم سحرخیزهستی میگی باباهییوز توجایی بعدمن میگم رفته سرکار کارکنه واسه دخملمون به به بخربیاره چندروز پیش تو خیابون یک مردی داشت ردمی شد شما پرسیدی آقا داره میره خونمون من گفتم نه داره میره سرکار واسه دخترش به به بخره بعدشماگفتی مثلی باباهییوز دیگه دلم می خواست درسته بخورمت

تقریبا تمام شعرهایی که مامان واست خونده رابلدی ووقتی من می خونم شما جمله های مامان راکامل می کنی

 وقتی بهینا آب می خواد  مامان بی من آب میدی کله ی خوشگلش راهم تکون میده 

وقتی من دارم توآشپزخانه کارمی کنم وشما مامان رامی خوای میگی مامان بیا پایینا -- زودی یری پایینا (زودی سریع بیا پایین)

خداجوووووونم ممنونم واسه این همه لطفی که به من داشتی 

 

نمکدونی شدی واسه خودت میریم خونه مادر خودت میگی هیربد توش بعد میگی یفته مدسه دس بخونه سواددار شهhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

بعدموقع غذاخوردنت که میشه میگی دخترم دذابوخوره بزر بشه بره متته دس بخونه باسوادبشهhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

بعدبه من نگاه میکنی میگی من نیمی تونم بیم متته من توتولوام ؟نههه منم می تونم بزرگ میشم میرم متته

وقتی دارم غذامی پزم میای کنار من می پری بالاپایین میگی منم تشنمه منم تشنمه ولی موقعه خوردن همش رومیدی به خرسی وعتوتک بابی وبه بازرگ موشه تایا ----

وقتی دارم کارمیکنم میگی بیا پیشم من وقتی خیلی کاردارم ازاونجاییکه اگه به شماباشه من کلا بایددرخدمت شماباشم میگم حالاکاردارم نمی تونم بغض میکنی یک گوشه می ایستی میگی منم دوناه دایم --- niniweblog.com

یک بارخونه مادربودیم می خواستیم بریم پارک مادربه مهربد میگفت لباسش روعوض کنه مهربدمیگفت من همین رو می پوشم ازاون روز به بعدشما هرموقع می خواهیم بریم ازخونه بیرون میری سرکشوی لباسیت بلندمیگی من همین و بیپوشم 0325.gifیک روز هم می خواستیم بریم بازارخرید به مهرگفتیم توهم بیا مهربد رفت کنترل رابرداشت رفت روی مبل خوابید وگفت من نمی یام حالا شماتامی خواهیم بریم بیرون لباس پوشیده آماده میری روی مبل لم میدی میگی منم نیمییام بعدمن و بابا میگیم خوب مارفتیم خدافظ شماگریه که منم بیام منم دونا دایم

 

وقتی من دارم جارو می زنم حتماشماباید جارو رابگیری وگرنه ---اینکه دوتایی باهم جارو میزنیم تی می کشیم ---

 

 

دیشب موقع خواب گفتی زیزیگولوام بیادبخوابه اوردمش تویه تختت تابخوابیم بلندش می کردی میزدیش توی صورت مامان منم خسته  بودم حسابی عصبانی شدم زیزی گولوروگرفتم ازتخت انداختمش بیرون حالاگریه که دوناه دایه زیزی لولو پاش شتست  تمک بالاخره بابافیروز زیزی لولو رادادبه دخملم واونم خوابید 

 عاشق بازی قایم موشک هستی میری قایم میشی می گی بیتانا توجاس  بعدمنم میگم وای بهینا نیست کجایی دخترم  بعد می دوی میای میگی من اینجام 

امروز عصربابا لیوان چاییش افتادشکست  رفته بودی جلوی بابامیگفتی واااااای بابا تی تارتردی وااااااای تتردایه وای شتستی چیااا

بابا همیشه وقتی میری روی تکیه گاه مبل می ایستی بهت میگی می افتی ها یادته رفتی بالا افتادی کفه آشپزخانه  حالا شما چندروز پیش بابا چهارپایه گذاشته بود لامپ ها رادرست می کردبهش می گفتی وااااای بابا هییوزتتردایه یاتته اوفتاتی یمینا

بابارگه خوابت روپیداکرده تانمی گذاری پوشکت کنم یا قطره تو نمی خوری به خرسی میگه خرسی چرا قطره تو نمی خوری ببین بهینا چقدر خوب قطره اش را میخوره  بعدتودهنت روبازمی کنی باباهم سریع دست به کارمیشه یا میگه چراخرسی نمی خوابی روی زمین مامانت پوشکت کنه باید مثل بهینادخترخوبی باشی ببین چقدر قشنگ می خوابه ببین بعد توهم می دو ی میای می خوابی به قوله خودت یمینا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عاطفه
11 آبان 92 18:45
هنوز به دنیا نیومده بودی که بهت می گفتم گیس گلابتون ولی حالا از بس شیرینی بهت میکم شیرین بانو .......قربونت برم من


ممنونم خاله جونم دووسید دایم