بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

بهینا درحال تماشای بیتانا

1392/8/16 23:05
نویسنده : الهام
246 بازدید
اشتراک گذاری

خوووووووووووشگل ازخواب که بیدارمیشه یک اسباب بازی از همونجا توی تخت خواب میگه بیتانا ماننیین می خواد بیدش  یا تالته بیدش یکم بازی میکنه پامیشه ازتوی تخت کام÷یوتررامی بینی میگه بیتانا بیبینم یک ساعتی بیتانا می بینه منم که دربه درم مجبورم بشینم کنارخانوم گل البته جدیدا بلد شدم یکم می شینم میگم الان میام میرم 10 دقیه بعدمیام  دوباره 5دقیقه میشینم دوباره ......

چندروزی بودازپارک خبری نبود به علت بارندگی وسرماخوردگی که آخرش هم نفهمیدیم  دندان بود یا ویروووووووووووس

خداراشکرالان خوبه خوبی 

دیروز باآرین وخاله جوانه رفتیم ÷ارک قراربود بریم پارک محله وقتی رسیدیم پارک خاله جوانه گفت من غذاواسشون آوردم بریم پارک نازوان رفتیم ساعت 3برگشتیم خیلی هم خوش گذشت 

اینجاهم فردای پیک نیک داشتیم آماده  می شدیم بریم پارک وشماهم که .......

 

1

 

لباس هارابالاخره پوشیدی ومن رفتم داخل آشپزخانه بطری آب واست پر کنم  وقتی برگشتم دیدم سر کیف من نشستی در حال خوردن اسمارتیز

شب قبل رفتیم خانه مامان بتی ویک اسمارتیز مامان بتی بهت دادند چون شمامریض  هستی ویکمی حساسیت داری گفتم نخوری بهتر ه قایمش کردم توی کیفم

حالایکی یکی اسمارتیز می خوره رنهاشون راهم می گفتی تازه به منم می دادی یکی تو یکی من ازت فیلم گرفتم خیلی بامزست 

 

2

 

درحال پیداکردن اسمارتیزها

3

اینجام داره آشغالش را می اندازه سطل

4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله عاطفه
19 آبان 92 20:41
قربونت برم مممممممممممممممن...عسلی یه دونه من...دوست دارم مرسی خاله جوووووووووووووووووووووووووووونم منم دوسید دایم
نازنین
4 آذر 92 0:18
چه گل دختر دوست داشتنیو نازی دارین. خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.