بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

میسی

1392/9/9 16:17
نویسنده : الهام
193 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان دیگه حسابی واسه خودش خانومی شده بزرگ شده خیلی کارها رادیگه خودش تنهایی انجام میده والبته هنوزهم مامانه مامانه گفتنش تمومی نداره کلی عزیزی کلی امیدی بعضی مواقع به بابامیگم اینقدرتوخانه بودم احساس پوچی میکنم بابامیگه نگوتوداری روی بزرگترین سرمایه ی زندگی مان  کارمیکنی وهرروز هم نتیجه ی کارتو میبینی  خداباباراواسه مون حفظ کنه که اینقدربهمون انگیزه میده پنج شنبه بابانرفت سرکار وبردمون گردش  اولش رفتیم واسه دخترم اسب چوبی بخریم که ÷یدانکردیم آقاگفت تمام کرده دیگرهم نمی آورد

دیروز خانه مادربودیم شب خاله مهسای مهربون هم اومد خاله روخیلی دوستش داری خاله هم که واقعا مهربون ودوست داشتنیه  کلی هم هدیه واست خریده

 1

2

3

 

 به قول بهینا میسی خاله مشا 

 

 

عاشق خمیربازی هستی  خانه مادربامهربدخمیربازی کردی  خاله عاطفه وقتی خیلی کوکولوبودی واست خمیرخرید ولی روش نوشته بالای سه سال اینکه هنوزبازش نکردیم  خودم باآردوآب واست خمیردرست کردم باهاش بازی می کنیم امابیخیال جعبه نمیشی همش ازتوکمدبرمی داری میگی این بازتن بایی تنم

1

خاله عاطفه دلم واست تنگ شده خیلی

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ریحانه ترجانی
9 آذر 92 9:33
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلک برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد دارم. بیمه تامین اتیه برای کوچولوتون. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015
خاله عاطفه
12 آذر 92 7:23
خوش به حالت چه چیزای قشنگی واقعا مرسی خاله مهسا.....
الهام
پاسخ
ممنونم خاله جون ععاشقتم