بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

من عاشقتم

1392/11/4 2:20
نویسنده : الهام
210 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی میگم نفسی واسه همه ی دنیام بسی راست میگم بخدا 

عاشقه حاضرجوابی هات هستم بدجورچندشب پیش خونه مامان بتی بودیم آرمین ازت پرسیدمن روبیشتردوست داری یا عمه رو بعدشماجواب دادی تورو ....یعنی من وعمه کیف کرده بودیم ازاینکه اینقدرقشنگ جواب دادی الهی من فدای تو بشم 

مامان خیلی دوست داره 

چندروز پیش که عیدبود رفتیم خانه مادر مادر واست عروسک باب اسفنجی خریده بود به عنوان عیدی کلی باهاش بازی کردی بهش غذادادی دستهاش روشستی 

داشتم الویه درست می کردم شما هم کمک می کردی نمک دادم زدی به غذا بعدمن زردچوبه زدم شما گفتی بده منم نمک زردبزنم کلی با بابافیروز خندیدیم 

کلا خیلی بانمکی دلم می خواست گوشه به گوشه خونه مون دوربین بود ازت فیلم می گرفتم 

وقتی باباخونه نیست ومن کاردارم ملتمسانه میگی تارنتونیا نرو آپزخونه تارتنیا بیا باهم بازی تنیم بیپربیپرتنیم بعدمن میگم پس من کی کاربکنم بعدشما میگی صبرتن بابا بیادبامن بازی تنه تو برو آپزتونه

چندروز پیش نشسته بودیم خمیربازی می کردیم بابا بهت گفت آقا منم بیام بازی تنم شمابه من گفتی تو بلو آپرتونه منم باهاش بازی میتنم بعددسته باباروگرفتی بردیش تو اتاقت ..

چندشب پیش رفتیم خونه مادر وقتی می خواستیم برگردیم خونه شما گفتی من می خوام پیش مادر به خوابم کلی گریه وخواهش شما اولش موندی من می دونستم که تا من برم پایین شما فیلت یادهندستون میکنه این بودکه دم درمنتظرت بودیم که صدای دایی ازپشت آیفون اومد داره گریه می کنه میگی می خوام برم حسنی وتارا ...

این هفته آرین روندیدیم شما هم مرتب سراغش رو می گیری بعد میگی آرین گریه کردمن لباسش روگرفتم اون گریه کرد بعدمن میگم خیلی کاربدی کردی دستهات رو می بری جلوعقب میگی چه کاره بدی کردی میمینی  چرا دست زدی به تبریت مده ندفتم خطرداره چه تاره بدی کردی 

دیگه درسته می خورمت نفس جان من

وقتی داری یه کاربدی می کنی بهت میگم خطرداره میگی میخورم زمینا اینطوری بعدسرت روکج میکنی میگی پق بددریه میتنم میگم آخ مامان سرم این جوری میمیرم خودت رومیندازی روی زمین آنوساس میاد دودو دودو دودو دودودوامیده بلو به سلامت

عاشق برج ساختنی

 

فردامهمون داریم خاله مهسا و خانوادش ومادر وخاله عاطفه هم میاد 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)