بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

عاشقتم

1393/2/9 16:39
نویسنده : الهام
366 بازدید
اشتراک گذاری
بهینادیشب به بابافیروز میگفت عاشقه من بیا نخاشی بتشیم بردمت دکتروقتی معاینت تمام شد ازتخت اومدی پایین به بچه های داخل مطب فخرمیفروختی که من که اصا گریه نتردم من دخترخوبی هستم شوماهم گریه نتونی ها بعدآقای دکتربه شمایک جایزه دادبادکنک بهت گفت می خواهی یک بادکنک زردبهت بدم گفتی نه بنفش بده بردمت پارک نی نی کوچو لوهای توی پارک که نمی تونستند ازپله ها برندبالابهشون می گفتی عزیزم شماکه نمی تونی بزارمن برم شومانگاه تن یادبگیرباشه به من میگی مامان این سنگ روپرتش کن ببینم بلدی بعدکه پرتابش می کنم میگی آفرین بابایی بهت میگن پدرسوخته شماهم یادگرفتی توی خونه باعروسکات بازی می کنی بهشون می گی پدرشوخته بهت میگم نباید بگی حرف خوبی نیست بعدشمامیگی فقط بابایی بایدبگه... به من میگی مامان بریم پارک میگم نه الان کاردارم میگی دختربدی شدی ها خیلی مواقع خسته میشم ومیگم خدایا یعنی من می تونم خوب این هدیه ات روبزرگ کنم مطمئنی من لیاقتش روداشتم که به من بچه دادی بعد که توی بازی هات نمک می ریزی میگم خدایاخوبه که به من دادی توانش راهم بهم بده
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)