بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

بستنی

1393/5/12 8:17
نویسنده : الهام
230 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب طبق روال معمول هرروز عصررفتیم پارک باباهم اومد دخملم گفت می خواهدبادوچرخه بیاد فدای اون پازدن نصفه نیمت بشم من یک جاهایی که باید بری بالا  خیلی خنده دار زورمی زنی های gif دوچرخه 37

وقتی برگشتیم شام خوردیم بعدش هم بستنی چون دوتاداشتیم قرارشد شریکی بخوریم بابابهت گفت یکم از بستنیت به من می دی به بین من ندارم گفتی اشکالی نداره فرداواست میخرم 22.gif

 بعداز کلی که گذشت دلت سوخت و یکم بردی نزدیک دهن بابا که اونم بخوره هرچی باباصورتش رامی آوردنزدیک تر شماهم بستنی رو می آوردی عقب تر درنهایتم پشتت روکردی به ما وبستنی رو تاآخرش خوردی

1175696314_www-animaatjes-nl.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عاطفه
16 مرداد 93 16:03
به قدری عاشق بستنی هستی که مادر را بوسیدی بهت گفتم یه بوس هم به من بده گفتی شما که به من بستنی ندادی....