بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

بدون عنوان

1393/5/24 9:44
نویسنده : الهام
223 بازدید
اشتراک گذاری

وروجکم یک نفس حرف میزنه وقتی ام حرف میزنه میگه هیچ کس دیگه ای حرف نزنه فقط من حرف بزنم وقتی بامادریاخاله عاطفه داریم صحبت می کنیم صورت من رو میگیری می چرخونی به طرفه دیگه میگی مامان گوش کن یک لحظه چی میگم به من نگاه کن ...

عاشقه این هستی که من هرکاری میکنم توهم بکنی ازغذا تا جارو وتمیزکاری وحتی ناخن گرفتن منم سعی میکنم توی کارها مشارکتت بدم اینجادخملیم دارن وسایلشون رومیشورند جالبتراین بودکه بعد هم می بردی می گذاشتی توی تراس میگفتم کجامی بریشون میگفتی تو آفتاب خشک بشن عاشقه این حاضرجوابیاتم

عاشقه نقاشی کردنی الکی میکشی میگی ببین کش دوزت تشیدم

دخملم می خوادبره تولدآرین

حالادیگه بزن بریم

مواظب باش تصادف نکنی

کلی باآرین بازی کردی

کلی رقصیدین

کیک خوردیم

آرین تولدت مبارک

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله عاطفه
24 مرداد 93 11:07
الهی من قربونت برم که لاک میزنی...بووووووووووس
مامان ریحانه
18 شهریور 93 13:22
بهینا جون ماشالله چقدر بزرگ شدی چند وقت بود نیومده بودم سر بزنم بهتون ماشالله