بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

می خواهیم بریم مهمانییییییییییییییییی

1393/7/4 9:11
نویسنده : الهام
208 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته دوشنبه رفتیم خونه خاله مهرناز کلی باآوابازی کردین دیگه وقتی داشتیم برمی گشتیم جنازه بودی شام نخورده تو ماشین خوابیدی هشت صبح بیدارشدی 11رفتیم خانه آوا اونجاکلی آب بازی کردی کلی بپربپرکردین البته دعواهم کردین یکی ازعلت های دعوااین بود که شما هرچی آوابرمی داشت شماهم همون رومی خواستی آواهم که دست به جیغ شروع می کردبه جیغ زدن من قبل ترها خیلی دخالت می کردم اماجدیدا بی خیال شدم این جورمواقع سعی می کنم عقب نشینی کنم عصرهمراه خاله وآوارفتیم پارکه به قول آوامرداویج البته بادوچرخه هاتون خیلی بازی کردین یک خطربزرگ هم ازسرت گذشت ازروی دوچرخه افتادی پایین کنارجدول های خیابان همون موقع هم یک ماشینی داشت عقب عقب ازپارک می اومدبیرون دیربلندت کرده بودم ماشینه پرست کرده بود خدایا ممنونم که از دخملیم محافظت می کنی تاکلی وقت گریه می کردی آوا وخاله قراربودبرندخانه مامان جون مهین آواخیلی خسته بود ومی گفت بریم پارک بریم خونمون خوکم رو می خوام عزیزم اونم ازشدت خستگی بهونه گیری می کرد

5شنبه هم رفتیم خوانه خاله جوانه اونجاهم بهت خوش گذشت خیلی بازی کردین والبته دعواهم اصلانکردین آفریییییییییییییییییییییییییییییییین  به هردوتایییتون والبته شمایک کاربدی کردی که باعث شرمندگی من و باباشد ازرفتارت متوجه بودم که دستشویی داری چندبارخواستم ببرمت اما نیومدی گفتم حالا مبارزه می کنی چندهفته قبل خونه مامان بتی بودیم عمه مهوشم اونجابود چندبارباکلک بردمت دستشویی .......چندنفری گفتند نباید اذیتش کنی هرموقع خواست خودش میگه دیگه .....ازاونجاکه شماموقع بازی دلت نمی خواد موقعیت بازی روترک کنی و یادت میره بگی دوبارتو خانه ی خاله جوانه توشورتت جیش کردی یکبارتواتاقه آرین یکبارهم توسالن خانه ی خاله  البته تابه حال پیش نیومده بود که خانه کسی رو جیشی  کنی  ولی من وبابا کلی ناراحت شدیم وشرمنده ..............

می خوام برم جایزه  های کوچولو بخرم بگذارم توی کیفم  اینجورمواقع باطرفند هدیه ببرمت دستشویی ...درحال حاضرمن موندم و یک دنیاشرمندگی معذرت می خواهم خاله جوانه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایانا
4 مهر 93 9:23
ماشالله چه دختر نازیه. خدا براتون نگهش داره نشونی من رو یادتون باشه دایاناشاپ دات آی آر. هر وقت فرصت داشتید یه چرخی تو سایتم بزنید هم فاله هم تماشاست هم کمک بزرگی به من هست که تازه کارم رو شروع کردم و بازدیدم خیلی کمه
کلاک
4 مهر 93 9:24
کلاک؟ به نظرت دختره یا پسر؟
طراحي مانتويي ويژه براي فصل پاييز...
4 مهر 93 12:44
دوســـــــــت خـــــوبمـــــــ ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامــــــــــ... ميگمـــ دنــبـــالــــــ "مکاني پــــر از پيشنهـــادهاي شگفــت انگيــز مي گرديـــــ" ؟؟ درســته ؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ما ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خريــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــي.....