بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

پنج ماهگی

1391/5/18 0:22
نویسنده : الهام
247 بازدید
اشتراک گذاری

الهی فداشم من شمارا عزیز جان تولدت مبارک هزارساله بشی مامان

بوووووووووووووووووووووووووووسکد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

 

 

Beautiful Girl Animation

 

 

اما از امروز بگم که اصلا حال وهوای شما خوب نبود اولش که دیشب ١٢ خوابیدی صبح ٧.٤٨ بیدار شدی

امروز

ساعت ١٠ شروع کردی به خمیازه کشیدن شیر خوردی ولی بازهم نخوابیدی دوبار ١٢ شد وخمیازها شروع شد ني ني شكلك

امروزامروز

گذاشتمتون درننو بازهم نخوابیدی هیچ تازه گریه ام کردی که چرا من را گذاشتی این تو بعد از١٥ دقیقه گریه باهزارمکافات فقط ٣٠ دقیقه خوابیدی بازپاشدی وشروع به بازی کردی تا ساعت ٥.٣٠ که یکهوزدی زیرگریه وساعت ٦.٤٢ خوابیدی

امروز

 والان هنوز خوابی گوش شیطون کر اما اشکال نداره تولدت مبارک

خدا بیدار شد دوباره

ني ني شكلك

 

الان ساعت 11.50 دقیقه و بالاخره --------- نمی گم مبادا دوباره بیداربشی

امروز

مامان جان داری چه دعایی میکنی امشب که شب 19 هم است از خدا بخواه نعمت های خوب را برای تو محیا کنه وکاری کنه که توازبندهای خوب خداباشی

خدایا نی نی من همیشه سالم باشه

خدایا به من وبابایی توان بده فرزندی تربیت کنیم که نمونه یک بنده خوب باشه

قربونه دستهای کوکولوت بشم مامان واسه همه دعاکن

 

good luck glitters

بازم میگم تولدت مبارک

 

راستی دوشب است که توخواب غلت می زنی و صبح ام که بیدار میشی خودت برمیگردی ومن از صدای تنگ وتقلای شما بیدار میشم وروجک میخورمتها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان آوینا
18 مرداد 91 17:15
خاله جووون 5 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااارک ...


ممنونم خاله بوس
خاله آتی
19 مرداد 91 10:57
فدای دستهای کوچولوت خاله .........التماس دعا


خاله دلم برات تنگ شده بیا ببینمت بوووس