بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

به سلامتی همه نی نی های گل

1391/5/22 15:18
نویسنده : الهام
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خانم من

چند روز دیگه تولدبابا فیروز منم هیچی نخریدم آخه چند روزپیش رفتیم خرید بابایی ٣تا تی شرت ویک شلوارخرید وبعدش گفت من که لباس های تولدم راخریدم و بعدش گفت مبادا واسه من چیزی بخری ها من هیچ چیزی لازم ندارم تصمیم داشتم یک گوشی موبایل بخرم اما بابا گفت اصلا دوست نداره واسش این هدیه رابخرم واگه می خواهی من راخوشحال کنی همین لباس ها واسم کافی و من هم تسلیم شدم وقول دادم دیگه خریدنکنم

ازتولدکه بگذریم بابایی یعنی بابای بابا فیروز وقتی شمابه دنیا آمدین چون یکم اذیت شدین و یک روزی هم دربیمارستان بستری بودین واستون گوشت نذرکرده بودند که شب اول ماه قدر بابا ومامان بتی بردند پخش کردند وهمه دعاکردیم دیگه دخترم مریض نشه البته بابا فیروزهمنظرکرده بودند که همان اول که شما به دنیا آمدین نذرشون رادادند امیدواریم موردقبول پروردگار باشد وشمادیگه هیچ وقت گذرتون به بیمارستان نرسد

اینم عکس دخترم وبابایی البته با مامان بتی هم عکس گرفتیم اماحیف که نمیشه عکس خانم ها رو گذاشت اشکال نداری بعدا توی عکس ها نشونت میدم

بابایی

ممنون بابایی امیدوارم همیشه سالم باشی قلب

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان آوینا
23 مرداد 91 0:20
نذرتون قبول باشه عزیزم...


ممنون


خاله آتی
8 شهریور 91 18:44
الهی همیشه سلامت باشی عزیز خاله ،،،،دست بابایی ات هم درد نکنه