بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

وای از دست این دختر

1391/5/22 15:38
نویسنده : الهام
180 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی آخه چراتواینقدرشیطون هستی اگه میشد واست ویدئو دیشب رابگذارم اون موقع خودت هم ازدسته خودت شاکی میشدی دیشب شما ساعت حدودا سه بعد ازنصف شب بود که من از صدای زور ورزیهای شما بیدارشدم ودیدم سر شما زیرزانوی من است ودرحال تنگ وتقلا کردن هستید بلندتون کردم ودرست خواباندمتون بعدازیکم بازی شیرخوردین وخوابیدین

این روزها همش دلواپس شماهستم خیلی ازمامان ها که نینی هم سن شمادارند غذای کمکی راشروع کردند بعضی نی نی هام که حالابزرگ شدند مامان هاشون میگند که 5ماهگی به نی نی ها غذا دادند اما دکتر شما وبهداشت محل اعتقاددارندکه لزومی نداره وباید 6ماهگی شروع کرد امیدبه خدا ببینیم چی پیش می آید هنوز25روزه دیگه مانده که شما 6ماهه بشی

ني ني شكلك

بعضی مقالات نوشتند که اگه بچه ای موقع غذاخوردن بزرگترهادهنش راتکان دهد و5ماهش تمام شده باشداشکالی نداره غذای کمکی شروع شود وحتی باید این کارراکرد چون بعدبچه ها بدغذامی شوند اما دیروز شبکه4 یک متخصص کودکان می گفت اگه نوزادی وزن خوب گرفته باشه اصلا درست نیست که غذای کمکی زودتراز6ماه داده بشود

ني ني شكلك             ني ني شكلك          ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان آوینا
23 مرداد 91 0:23
سلام. انشاا... به زودی شما هم غذای کمکی را شروع می کنی. البته من دقت کردم ما که از 4 ماهگی شروع کردیم هم حجم غذایی که بهش میدیم زیاد نیست. به نظر من نیازی نیست صبر کنید تا شش ماهگی. چطور زمان ما هم مادرا به ما ها همه چی میدادن. زیاد نباید سخت گرفت...البته این اعتقاد منه. نظر شما؟


نمی دونم راستش منهم موافقم که نبایدسخت گرفت اما بابا بهینا خیلی حساس است وموافق نیست میگه اگه دکترهاروقبول دارین باید همیشه به حرف هاشون گوش داد بی دلیل که نمی گویند شش ماهگی اما راستش وقتی بهینا اونجوری دهنش رو تکون می دهد وبه قاشق ما نگاه میکنه دلم کباب میشه مامان من میگه من از 2ماهگی به شما لاعاب برنج دادم وکم کم بقیه غذاهارا شروع کردم آوینا جان خوب غذا میخوره؟ دوست داره؟لاعاب دادین یا فرنی؟
رزاز
23 مرداد 91 0:32