بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

اولین مهمانی بدون مامان وبابا

1391/6/22 23:41
نویسنده : الهام
290 بازدید
اشتراک گذاری

جینگل مامان رفتی مهمونی میخورمت ها اینقدربلانباش 881782e691ee8f5329cf064d9ba2fb5d.gif

صبح قراربود دایی محسن بیادخانه ما تابامامانی نقشه های ساختمان مربوط به کارمون رابکشیم بابا رفت مامان بتی راببرخانه خاله زری خاله بابا که باهم رفتیم چادگان مادربادایی محسن آمدندو گفتند بدیم شماراهم ببرند من دلواپس بودم امامادرگفتند اگه دیدم گریه کردزودبرش میگردونم  ومن هم تسلیم شدم کیف وسایلت رادادم به مادر وشمارفتی  ما هم نشستیم سرکارهامون یک ساعتی گذشت و من دلواپس زنگ زدم مادر ومهربد جواب داد وگفت حالش خوبه عمه داره بازی میکنه  

باباکه آمد سراغ شماراگرفت وتعجب کرد آخه شمادیشب خانه مامان بتی بغل هیپ کس نمی رفتی وهمش چسبیده بودی به مامان وبابا

نیم ساعت بعدبه بابا گفتم برودنبالش دیگه بیارش این جینگیلی رو دلم واسش تنگیده connie_mama.gif وقتی زنگ زدم مادر مادرگفتندداره غذامیخوره connie_feedbaby.gifوگوشی رابردندنزدیک دهن شماقربونت برم که صدای مامان رو میشناسی مادر میگفت داره دنبالت می گرده که من قطع کردم مبادا شماهوایی شوی و بزنی زیرگریه

وقتی آمدی خانه چسبسده بودی به مامان منم که دیگه ضعف کرده بودم واسه شما عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

بعد ازصرف شیر لالا کردی و بعدکه پاشدی حسابیشیطونی کردی دایی هم حسابی سربه سرت می گذاشت منم کلی واست شعر خوندم ازهمه خنده دارتر تعجب شما ازقلیان بود آخه تاحالا ندیده بودی هروقت دایی هست با بابایی دوتایی بزم راه میاندازند وحالش را میبرند همیشه بازی تخته هم بود اما امشب چون دایی کارداشت ازبازی خبری نبود ----راستی امروز خاله آتی اسباب کشی داشت دیگه فکرکنم تمام شده باشه  -----

اینم عکس های امروز دخملم درحال مناظره اقتصادی سیاسی بادایی محسن

دایی

دایی

دایی

الهی فدات شم اگه می دونستی چقدردوست دارم نمی دونی یعنی می دونی مهم نیست مهم این هست که هستی ومن عاشقتم البته بعدازبابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)