بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

شیطون خانم

1391/6/25 9:54
نویسنده : الهام
308 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم من    دیشب رفتیم مامان اسم بنویس بره کلاس  بلکه یکم لاغربشه اگه خدا بخواهد نمی دونی چه سروصدایی توی باشگاه راه انداخته بودی همه خاله ها واست ذوق می کردن و میگفتند به به چه ÷سری بعدمن میگفتم دختربعدخاله ها میگفتن پس چراکچله بعد من میگفتم آخه اگه موداشت پسرها از حالا دنبالش بودن باباشم غیرتی این بود که دخترم گفت کچل باشم بهتره--

بعدازثبت نام رفتیم بازار آخ که نمی دونی چیکارمی کردی اینقدر حرف می زدی که هرکی ازپیشمون ردمی شد واست می خندید والبته کفرباباهم دراومده بود مخصوصا اونایی که لپ هاتو دست 

آخ داری گریه می کنی بعدا میام مینویسم ادامه دارد--------------

ادامه بعداز٢٤ساعت ------داخلی یکی ازمغازها آقای فروشنده گفتند که شما دقیقا شکل باباهستی یک خانمی هم ارمنی بودند نمی دونم به ارمنی چی به شوهرشون گفتندکه کلی واست ذوق کردندتوهم کلی می خندیدی و دست وپا تکون می دادی Bravo  دایی مهدی ودوتافسقلی هاشم دیدیم اونهام آمده بودن خرید که البته چون بادوست هاشون بودند ازهم جدا شدیم راستی بعد از کلی وقت هم مامان ناپرهیزی کردو به خاطر بابا غذاهای بدبد خوردالبته خداراشکرباباکم خریده بود وما هم کم خوردیم تو ام که دیگه تاپاکت رادست بابا دیدی بااینکه در حال چرت زدن بودی دودستی  پریدی روی پاکت  36_1_51.gif بعد هم آمدیم خانه وشما کلی واسمون خندیدی و چون اثری از خواب درشما پدیدارنبود بابا هم آمد پیش ما وشما که بین من وبابا بودی مرتب برمی گشتی و به هردومون نگاه می کردی ومن وبابا کلی مسخرت کردیم ببخشید مامان تقصیر ازخودت هست که به صدای سرفه و مماغ بالا کشیدن واکنش نشون می دهی من وبابا هم بازی مون میگیره دیگه 36_11_6.gif بابا همیشه میگه هیچوقت فکر نمی کردم یک آدم بتونه اینقدرواسه یک آدمه دیگه عزیزباشه Kisses میبینم که از حالا شدی هوو مامان الهی فدات شم وقتی اینقدرشیطونی می کنی دست خودم نیست ولی بغلت می کنم ومیچلونمت  Steamroller تو هم با همان حالت تعجب بر می گردی یک نگاهی به من میکنی بعد هم قربونه اون لب های خوشگلت برم  یک خنده تحویل مامان میدی بعد من دوباره میچلونمت و تو مثل این شکلک میشی 36_3_4.gif بعدازکلی تنگ وتقلا رفتی توپارچه وبالبخندخوابیدی البته تا گذاشتیمت روی تختت که اولین باربود زدی زیرگریه ودوباره بغل شدی او پیش مامان خوابیدی

اینم بهینا وقتی با گریه حرف میزنه ومامان نمی فهمه که چی میخواهد

حرف گریه دار

حرف گریه دار

گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله آتی
30 شهریور 91 11:19
قربونت برم چی می خواستی؟!؟!