بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

دخترم چراتو نمی خوابی

1391/6/28 14:06
نویسنده : الهام
216 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که جمعه بود شما ساعت ٨ صبح بیدارشدی تاشب سه تاچرت نیم ساعته زدی وساعت یک بعدازنصفه شب خوابیدی من دوست دارم توبیدارباشی وباهات بازی کنم ولی مامان جان وقتی کم می خوابیدی خودت هم اذیت میشی مثلا 5دقیقا میخندی بعد یکهو میزنی زیر گریه یا چشم های خوشگلت دورش قرمز میشه و صورت خوشگلت یک ذره میشه همیشه فکر می کنم شاید تقصیر منه که شما اینقدر کم خواب هستی اما وق تی وبلاگ نی نی های دیگه را هم می خونم میبینم خیلی از نی نی ها این مدلی هستند حتی زن دایی میگه من پرنیا وپرهام رامثل هم بزرگ کردم اما عادت های متفاوتی دارند

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Orkut Image

ببین وقتی خوابی چقدر نازهستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)