بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

روروئک واسباب بازی

1391/6/26 14:47
نویسنده : الهام
253 بازدید
اشتراک گذاری

فدای اون پاهای خوشگلت بشم مامان جان

اینروزها همش باید مامانی پیشت باشه  یا اینکه هر چندلحظه یکبارتو نگاهت باشه وگرنه صدات درمیاد اینقدرهم وقتی بغل هستی دست وپا میزنی که نگو  مادروزن دایی یعنی زن دایی مامان میگن باید بگذارمت درروروئک اماوقتی می خواستیم واسه شما وسیله بخریم خانم دکتری که همیشه شمارادردل مامان معاینه می کردهمیشه سفارش می کردروروئک نخرید این بود که من هم علی رغم اصرارمادر روروئک نخریدم 

 زن دائی گفتند اگه خواستیم مال پرهام هست ومی تونیم استفاده کنیم اماراستش روبخواهی هرچی تحقیق می کنم بیشتر منصرف می شوم دیشب هم عمه افروز گفتند که روروئک آرمین روبیا ببر ومن گفتم خانه ما بلندوکوتاه هست ونمی شود امروز بیشترتحقیق کردم گفتم شایدهم بدنباشد اما یک عالمه عیب واسش نوشته بودند که ترجیح دادم این یکی دوماه رو سختی تحمل کنم اما ریسک نکنم البته خیلی ازنی نی هاازروروئک استفاده کردن هیچ مشکلی هم ندارند اما اتفاق دیگه مخصوصا وقتی آدم بدونه بدتر هم هست

 حالا چند تاوسایلی که شما خیلی دوست داری وبهشون علاقه نشون میدی را واست میگذارم

بازی

این یک صفحه از کتاب تقویت هوش درنوزادان است و شما کلا این سه تا کتاب رادوست داری اما این صفحه را خیلی بیشتراز همه

بازی

اینم ببری معروف که شما یک روز ی واسش قه قهه میزدی حالا هم هنوز خیلی دوستش داری اما چندماه پیش که خاله اصفهان بود واسه خاله وببری قهقه میزدی بیاوببین

بازی

تلفن هم که واسش کلی دست وپا میزنی البته به شرط اینکه ازتوش صدابیاد کلا بچه خوش تعریفی هستی

بازی

تنهاچیزی ام که وقتی ازاون گریه بلندها میکنی آرومت میکنه آیفون به محض اینکه دکمه تصویرش را میزنیم محو تماشا میشی ودیگه اصلا یادت میره که ناراحت بودی

الهی فدای جینگیلم بشم من

بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زينب عشق مامان و بابا
26 شهریور 91 14:00
سلام خوبي گلتون خوبه تو اين دوران آخرالزمان كه اهانت به مقدسات رواج پيدا كرده بايد كودكانمون رو با ارزشها بيشتر آشنا كنيم.پس بيايم فضاي مجازي رو در تشخير مسلمونها در بياريم تا كسي بخودش اجازه توهين به مقدسات ما نده
الهام مامان آوینا
27 شهریور 91 22:30