بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

بهیناخانم ورزشکار

1391/9/15 0:10
نویسنده : الهام
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان ماچ گنده واسه ریزه میزه خانم

اینروزها همش درحال تاتی کردن وشناکردن هستی مامانی من دیگه بریدم نمی دونم تواین همه جون راازکجامیاری اصلاهم حاضرنیستی یکم بشینی مگرمواقعی که بخواهی توپ بازی کنی فدای توپ بازی کردنت بشم اینقدرهم قشنگ میگی توپ

 البته عمه افروزمیگه اینهارااتفاقی میگی اما من فکرنمی کنم آخه موقع توپ بازی میگی تو

یاوقتی میگیم ساعت کونگاه ساعت می کنی ومیگی عت یا گل راخیلی واضح وقتی به گلهای داخل اتاق نزدیک میشی میگی نمی دونم یعنی اینقدردقیق اتفاقی میشه؟شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

خوب اینم عکس های ورزشکارانهشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

 

ورزش

 

الهی فدای سیب خوردنت بشم من اینقدرسیب وموز دوست داری که وقتی ازت می گیریم رسما شاکی میشی

 

سیب خور

میدونم این ژستت تکراری ولی خیلی بامزه ازتختت آویزون میشی حیفم میادهردفعه عکس نگیرم

تخت

تخت

 

راستی دخترخاله مادر به سفارش مادر یک کت وکلاه وشلواروپیراهن خوشگل واست بافتند که باید یک موقع ازشون عکس بگیرم بگذارم خیلی قشنگ شدنددستشون دردنکنه

امروزداشتم واسه کلاهت گل می بافتم تو هم ازسر وکول من بالا می رفتی یک سر کاموا راگذاشتم جلوت بعد دیدم سرکامواراگرفتی وسینه خیز عقب عقب کلی رفته بودی قربونت برم امادرکل بجزمواقعی که سرت گرم باشه خیلی باسینه خیزرفتن جورنیستی

کاموا

کاموا

راستی فرداسالگردازدواج من وبابایی هست من واسه باباهنوزچیزی نخریدم فکرهم نمی کنم بشه فردارفت خرید آخه آلودگی هواست وشما نباید ازخانه طولانی مدت بری بیرون

البته قرار فرداصبح وقتی بابا داره میره سرکارمن وشماهم بریم خانه مادرآخه مدارس تعطیل است ومادرهم فردا صبح کلاس دارند ومهربد تنهاست یکی باید بره مراقبش باشه

شماهم بامهربد خیلی سرگرم میشی آخه مهربد خیلی شلوغ است ویکسره داره تکون می خوره وحرف می زنه شماهم وقتی مهربد هست یکسره سرت دنبال مهربد می گرده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
15 آذر 91 0:28
سلام عزیزم ابوالفضل من تو مسابقه ی نی نیه فشن با کد0045شرکت کرده دلم نمیخواست درگیر رای و رای گیری بشم و مزاحم دوستان ولی گفتم حالا یه بارش اشکال نداره و یه تجربه میشه تا 5شنبه بیشتر وقت رای گیری باقی نمونده خوشحال میشم به آدرس زیر برین و به ابوالفضلم رای بدین هر وبلاگ می تونه به دو نفر رای بده ممنونم http://ninimod.niniweblog.com/post24.php
خاله عاطفه
15 آذر 91 19:31
قربون تو دختر ورزشکارم برم...خیلی ماهی به خدا ...دوست دارم پیشت بودم.....
فدای این سیب خوردنت ....می دونی سیب خوردن بهینا من رو یاد بستنی خوردن مهربد انداخت
کاشکی بودم و وقتی سیب می خورد منم اون را می خوردم.
راستی سالگرد ازدواجتون هم مبارک....خواهر گلم


بازهم ممنون