بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

اولین دندان+اولین حضوردر5 سالگردازدواج+تولدنه ماهگی

1391/9/16 23:44
نویسنده : الهام
210 بازدید
اشتراک گذاری

سللللللللللللللللللللللللللللللام

امروزخیلی باحال بود آخه سه تااتفاق خوب دریک روز این واقعا معرکه است

اولا تولد مبارک
 

امروز موقع ناهار قاشق خورد به یک چیزی دردهان شماپیش خودم گفتم ایت چی بود بعدنگاه کردم دیدم واااااااااااای یک ریزه کباب خورهای دخملم زده بیرون الهی فدای اون دندون هات بشم

دوما اولین دندونت ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤مبارک

تاعصری مرتب چک می کردم وهردفعه بیشترازقبل مطمئن می شدم دوسسسسسسسسست دارم

سوما اولین حضورت در٥جشن سالگردازدواج مان خیلی زیبابود

دیشب که  سالگردازدواج مان بود بهترین هدیه رادخملم بهم داداولا که ماه بودی بعد هم ساعت هشت شب خوابیدی تاخودصبح امروزم که دندونت رادیدم دیگه خوشحالیم دوچندان شد عزیز دلم❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

مادررفتندآباده وگرنه می گفتم واست آش درست کنند حالاخودم فردادست به کارمی شوم  برم یک جستجو یی بکنم ببینم آش دندان چه جوری درست می کنند خودم فرداواست درست می کنم

راستی باباواسه تولدنه ماهگی دخملم اسباب بازی خرید فردالباس خوشگل هات که مادربافتندرامیپوشونمت سه تایی عکس می گیریم جینگیلم

++شکلکهای جالب و متنوع آروین

بزنید اون کف قشنگه رو واسه هرسه تاش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عاطفه
17 آذر 91 10:32
واااااااااااااااااااااااای.....
مبارک ..........نه یکی نه دوتا هزار تاااااااااااااااا
تازه یه خبر دیگه امروز (17/09/91) کیانا دختر دوستم(پریسا) قراره به دنیا بیاد ایشاله که صحیح و سالم به دنیا .................


ممنون خاله جون ان شاالله به سلامتی ودل خوش