بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

مراقبت نه ماهگی

1391/9/19 0:58
نویسنده : الهام
238 بازدید
اشتراک گذاری

ادوووووووووووووووقربونت برم اینقدرخوشگل میگی ادووووووووووشکلک های عروسکنمکدون وروجک آخه بابات خوش تعریفه مامانت خوش تعریفه تو به کی رفتی اینقدروراجی قربونه اون فکت برم من که به محض دیدن گوشی تلفن میگه ادووووووو

امروزصبح رفتیم مرکزبهداشت وزنت عالی بود قدت هم که همیشه عالی بود دوره سرت خوب بودعالی نبود

شکلک های عروسکامیدوارم دفعه بعدی عالی باشه عزیزه دل مامانی تو عشقمی تو بوس

می دونم حالا میگی پس چرابعضی وقتها دعوام می کنی یا هرچی نق نق می کنم به من توجه نمی کنی ؟شکلک های عروسکآخه مامانی هم گناه داره دیگه ـــــــــــــــــــــنداره؟باشه اصلا توراست میگی ببخشیدامایادت باشه که من دیوونتم حتی وقتی دعوات می کنم شکلک های عروسک

راستی امروز اولین نخودولوبیای عمرت راخوردی خیلی هم استقبال کردیشکلک های عروسک

دیگه اینکه شنیدی میگن موش توسوراخ نمی رفت جاروبه دمبش می بست حالاحکایت شماست خودت هم به زور بدون کمک بلندمیشی وتعادلت راحفظ می کنی اون وقت دوتا اسباب بازی هم دستت می گیری می خواهی بلندشی فدای اون پاهای خوشگلت بشم من

اینم موشه که توسوراخ نمی رفت

موش توسوراخ نمی رفت

وقتی صبح برگشتیم خانه من شماراگذاشتم روی مبل که کفش هام رادربیارم که شمامان ندادی وفوری بلندشدی بری مبل نوردیشیطونک

مبل نوردی

راستی این همان لباسی که مادرواست بافتندشکلکهای جالب آروین

تشکرکن شکلکهای جالب آروین

تشکر

اینم بهینادرحال تماشای تبلیغ های تلوزیونی

تبلیغ

تلاش بهینابرای درست کردن جورچینش

جورچین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عاطفه
20 آذر 91 19:15
خواهر عزیزتر ازجانم ...اینکه دیگه فکر کردن نداره این بچه باید 1 چیزیش به دردانه خاله و دایی محسنش رفته باشه..الهی که قربونش برم زود بزرگ شو خودم بهت زنگ میزنم باهات حرف می زنم مامانت هم حرص بخوره.......... منم قربون اون ادددددددددددددددددددددو گفتنت برم خاله عاشقتم 1 عالمه