بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

تولد بابا فیروز

1392/5/25 10:02
نویسنده : الهام
254 بازدید
اشتراک گذاری

تولدتولد تولده بابافیروزمبارک

 طبق درخواست بابا کادونخریدیم فقط قرارشدیک هفته تمام کمال هرچی باباگفت نکه مابقی مواقع هرچی مامان گفت میشه بی خیال بزاردلش خوش باشه 

ولی ازشوخی گذشته ومنهای تمام بدی ها انصافا بابای خوبی این بابای شماالبته به قوله قدیمیها خوبی ازخودمان است م

عمه افروزواسه باباکیک خریده بود دستش درد نکنه رفتیم خانه مامان بتی وشماهم که دیگه یک نفس سازدهنی میزنی  واسه بابایی ساززدی قربونت برم خاله ودایی هردوتاشون خیلی خوب سازمی زنند اینکه دخملیم هم یادگرفته دیگه م

1

2

اینم شماوعمه عمه عاشق رقص عربی بادقت نگاه می کردشماهم که کلا عاشق ناناهستی پلک نمی زدی مبادایک صحنه ازدست بدی

4

بدون شرح

5

عاشق این نادرلحظاتی هستم که واسه خودت نشستی بازی می کنی بووووووووووووووووووس

6

میری پشته دیوار قایم میشی داد میزنی بیهاناکوش 

6

بعدیایی بیرون میگی ایناش

7

اتل متل توتوله گاوه حسن چه جوره ... 

راستی بهینا شعرهم میخونه رنگی ها رابهینا میگه با لهجه خودش یه توپ دارم  قلیلی . سرخ وسفیدوآبی میزنم زمین هبامییه نمی دونی تااوجامییه من این توپ رانه اشه مشق هام راخوب نشه بابام به من عیدی داد یه توپ قلیلی داد

اینقدرخودت راواسه مامان لوس می کنه که نگو چندروز پیش خانه مامان بتی خوردی زمین خیلی گریه کردی بعدش بهت میگفتم نازی بهینا خوردی زمین دردت گرفت  لبهات روجمع می کنی میگی اوووو

حالادیگه تایک کاربدمیکنی من بهت چشم ذره میرم خودت رابهم می چسبونی میگی اوتاد بهت میگم کی افتاد میگی بیهانا میگم کی افتاد میگی اونه بابایی 

قبلا ها میرفتیم پارک سواره سرسره می شدی واسه اینکه ازپله ها بری بالا دستهات رامی گذاشتی زمین الان دیگه دست ولی میری بالای بالا هرجایی هم که نتونی بری بالا میگی مامانش بییا 

ازالان حس می کنم خیلی تنوع پسند هستی درعین حال خونه خودمان راخیلی دوست داری یک روز که میریم خانه مادر خیلی خوش حال هستی ولی دقیقا همین خوشحالی رافرداش که میاییم خانه خودمان توی صورتت حس می کنم وروجک مامان 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)