بهینابهینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین دختردنیا

آقاتوپ داری؟

1392/9/4 8:58
نویسنده : الهام
155 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با بابا رفتیم خرید توی بازارچه محله طبقه تعاریف بابا  دخترم رفته داخله مغازه گفته آقا توپ داریییییییییی؟ کلش راهم طبق عادت مواقعی که جملش پرسشی تکون داده باباهم واسه دخترم توپ خرید میسی بابا تا 

آخر شب دخملم رفت پیش باباگفت میسی واسم توپ خریدی

عصری رفتیم پارک توی پارک چندتاازبچه ها کشتی می گرفتند کلی وقت تماشا شون می کردی بعد هم بلندبلند می گفتی بچیا تیکار می کونین بچیا دناه دایه نتنین نا یی نا یی 

بعدیک میوه کاج روی زمین پیداکرده می گذاشتی سرت می گفتی کلایه من می گفتم نه میوه ی کاج شما می گفتی بخورمش من میگفتم نهشما گفتی تثیفه ا ه اه اه پیشی یییش ترده تثیفه بیشوییم بیخوییم باااااااشه سرش راهم کج میکنه دلم می خواددرسته قورتت بدم

عاشقه اینی که فیلم هایه خودت روببینی بیدارمیشی بهینا بیبینم خلاصه که کلا بیشتردرحاله تماشایه بهیناییی قابل توجه که خودت هم فیلم هاراانتخاب میکنی مثلا میگی اونیکی آرین یا اون یکی نانا یا بیتا کلاغ پر خلاصه که کلی بزرگ شدی واسه خودت

شبی نیست که با بابا این جمله رونگیم که

دخمل مون بزرگ شدها یادته می خوابید اینجافقط به تابلونگاه می کرد یادته نهایت بازی که می کرد تکون دادن دستهاش بود

وهزارتاجمله و یادته ی دیگه

خیلی دوست داریم هم من هم بابا

چندروزپیش واسه اینکه خوب قطره بخوری منم خوابیدم گفتم به منم قطره بده بعد شماهم بدوبدو اومدی گفتی بی منم بیده اول من

حالادیگه کاره هرشبه می خوابیم روی زمین بابابهمون قطره میده 

اگر من نباشم بلندمیگی مامانی توام بیا بدوبیا




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)